Foto bij NEEEE

plies reactie

Nils P.O.V.:

Ik zie hoe Kate valt snel bel ik het alarmnummer al snel. Komen ze. Ik kijk weer uit het raam en zie dat Kate zich vast pakt op de 7de verdieping (we staan op de 10). Ik denk niet na en ren naar de trap waar ik de 3 trappen af vlieg. 'Kate pak mijn hand' zeg ik als ik bij het juiste raam ben. Ik pak der arm vast en al snel pakken de jongens haar anderen arm. Samen proberen we haar naar boven te trekken. 'You can drop her we catch her' gilt een man van de brandweer in het Engels naar boven. Ik kijk naar Kate en ze knikt ik kijk naar de jongens en tegelijk laten we los. Ik zie dat Kate zich in de lucht op haar buik draait. 'Bedankt jongens' gilt ze en wij gaan snel naar beneden als we weten dat Kate in het net ligt. Ik help haar er uit en de brandweer vertrekt weer. Ik kijk naar Kate die er moe uit ziet. Ik sla en arm om haar heen als ze bijna valt en draag haar naar boven. 'Kate' gillen de meiden als we de kamer in komen snel gaan Daan en Owen voor haar staan. 'Gebroken arm en waarschijnlijk nog meer dus doe voorzichtig' zegt Daan en ik leg haar op het bed. 'Oké nu jullie er weer zijn wat was dat gegil' vraagt Dina. 'Iets wat ik veroorzaak hebt' zegt Kate somber. Ik kijk naar haar verdriet, verraad en angst dat is wat je ziet. Ik trek haar tegen mij aan. 'Het komt goed' fluister ik in haar oor terwijl er tranen op mijn schouder komen.

Kate P.O.V.:

'Niet als jullie daar van weten' fluister ik en drukt mijn hoofd in zijn schouder. 'Hij was het he' zegt Nathalie zij is de enigen die weet waar het over gaat en niet dood is. Ik knik zacht en voel al snel nog twee armen om me heen. 'Wie is hij' vraagt Dina nieuwsgierig. 'Geen leuke kant van mij' mompel ik gesmoord door Nils schouder. 'He hij is niet jou hij is een monster en jij en schat jij kan er niks aan doen' zegt Nathalie die me dwingt haar aan te kijken. 'Ik wil nu ook wel weten waar het over gaat' zeggen de jongens in koor en de meiden knikken. 'Oké maar niet gillen duwen trekken en al helemaal niet mij uit het raam duwen' maak ik duidelijk. Dat ik het ga vertellen is een wonder. 'Mijn monster...'. 'Gaven' verbetert Nathalie mij. 'Wat jij wilt mijn gaven is echt heel leuk hoor mensen' zeg ik sarcastisch. 'Ik heb nooit gezegd dat die leuk was' zegt Nathalie. 'Kop dicht of jullie zoeken zelf maar uit hoe het kan en bij Nathalie kan het dan niet meer' zeg ik terwijl mijn ogen pik zwart worden. 'We zeggen niks maar kalmer' zegt Nathalie. Ik sluit mij ogen en probeer me te focussen wat lukt. Ik doe mijn ogen weer open en ze zijn weer mijn kleur groen/blauw. 'Ik heb dus een gaven die mensen....

Ja wat doet die gaven toch met mensen en gaat ze het echt vertellen, 5 keer gelezen is veder

Reageer (3)

  • 1DandMSlove

    super leuk! X

    1 decennium geleden
  • iristhatgirl

    echt leuke story snel verder

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Vermoorden ..... Hahah snel door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen