Foto bij Deel 14 Home

Als we bij Harry zijn thuis zijn neemt hij me meteen mee naar boven. Hij doet deur open en gaat op bed zitten. Ik sluit de deur achter me en ga langs hem zitten. "Saar, doe me dit alsjeblieft niet meer aan..." zegt hij zacht. "Het spijt me, ik had geen andere keuze..." Hij knikt even en kijkt me aan met zijn stralende ogen. "Vergeet niet dat ik er altijd voor je zal zijn! Ik zal er voor je zijn wanneer je me nodig hebt, als je een luisterend oor nodig hebt zal ik luisteren, als je iemand nodig hebt om te knuffelen, ik ben er, als je wilt praten, ik help je!" "Dankje Hazz!" Ik lach even en geef hem een kusje. Een kusje die al snel overslaat in een liefdevolle zoen. Harry duwt me voorzichtig achterover en komt boven me hangen, met zijn vingers streelt hij zachtjes mijn buik onder mijn bloesje. Hij laat mijn lippen los en zet kusjes in mijn nek. Net als hij mijn bloesje wilt uit doen worden we gestoord door een deur die open gaat. "Jongens, komen jullie..." Louis zwijgt meteen als hij Harry op me ziet liggen. "Sorry, ik wou alleen komen zeggen dat er beneden eten is..." Hij doet de deur weer dicht en gaat naar beneden. "Kom, we maken dit straks wel af..." fluistert hij in mijn oor. Ik lach even en knik. Samen gaan we naar beneden en gaan aan tafel. Pizza! Hier heb ik echt zin in! Ik voel de hele tijd een blik op mij branden en kijk omhoog. Harry zit me de hele tijd aan te staren en geeft me een knipoog. Ik bijt even zachtjes op mijn lip en kijk naar mijn bord. "Jongens, alsjeblieft! Geen oogseks aan tafel!" schreeuwt Louis over tafel. Iedereen begin te lachen, het bloed stijgt naar mijn wangen en ik kijk naar Harry die hetzelfde aan de hand heeft als ik. Als iedereen is uitgelachen ruimen we de tafel af. Liam en ik zijn de afwas aan het doen terwijl de jongens voor de tv zitten. Als Liam ook naar de zetel gaat voel ik 2 handen op mijn heupen. Een warme adem blaast in mijn nek en die gaat verder naar mijn oor. "Laten we afmaken waar we aan waren begonnen..." fluistert Harry. Ik draai me om en knik. Heel onopvallend neemt Harry me mee naar zijn kamer...

Het volgende stukje gaat waarschijnlijk 16+ zijn, zijn jullie daar klaar voor? ;)

Reageer (3)

  • Hannane

    Hahaha snel verder x

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    hahahhaha geen oogseks jahahahahhahaba.

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    Awwwh haha, lou moet weer kinderachtig doen xD, maar ja, zo kennen we hem xD
    Ofcourse xD
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen