28:Ijzeren ketting - Gevecht met Sai deel 4

On the cliff

'Dus je bent een anbu van konoha hè!' zei Sasuke. 'Ik hoef niet altijd de moorden voor wraak gewoon omdat ik een wraakengel ben trouwens hij kwam achter mij aan eigen fout hij mag blij zijn dat ie nog leeft anders dan jij zo meteen!' Hij zwaaide zijn zwaard omhoog en liet het met alle kracht dat hij in zijn arme had zakken in Sai's borst. Het bloed vloog in het rond. Sasuke liet zich op de grond zakken en hij hijgde nog na. 'Hij was sterk , maar niet sterk genoeg.' zei Sasuke. 'Dat scheelde niets hè.' zei de stem van Sai en Sasuke's blik verstarde. 'Wat?! Hoe kan je ...?' Sasuke keek naar het lichaam dat vol bloed hing maar het was geen bloed het was inkt hij keek naar zijn hemd ook daar zat inkt op. 'Dus tijdens mijn Lion Barrage was het al een kloon.' zei Sasuke. 'Spijtig dat ik je moet vermoorden je bent slim.' zei Sai en hij snelde op Sasuke af. Maar die sprong met een achterwaartse salto over Sai die niet op tijd kon af remmen. Hij kwam met zijn zwaard vast te zitten in de boom. Maar hij was nog niet overwonnen hij draaide zich vliegensvlug om en gooide enkele shuriken naar Sasuke. Hij wilde zich nog verdedigen met zijn armen maar de shuriken boorde zich daardoor in zijn armen hij schreeuwde het uit. Sai kreeg een grijns op zijn gezicht maar kreeg schrik toen hij zag dat ook Sasuke stond te grijnzen.

'Wat?!' vroeg Sai verward toen Sasuke in een witte rookwolk verdween. 'Substitutie!' zei Sai.'Alweer!' Sasuke verscheen vlak achter Sai Hij trapte gevaarlijk richting zijn hoofd maar doordat Sai zich afduwde met zijn voet kon hij de trap ontwijken. 'Ik heb je!' zei Sasuke lachend. 'Wat bedoel jij nu weer ik sta nog recht je hebt me niet eens geraakt.' zei Sai verward. 'Je voet!' zei Sasuke. Sai keek geschrokken er hing een ijzeren ketting rond zijn linker enkel. 'Toen je de trap ontweek heb ik het aan je enkel bevestigd.' zei Sasuke en Sai zag een beangstigende schittering in zijn ogen. Sasuke snelde op Sai af , die wou weg springen maar Sasuke trok hem terug met de ketting. Sasuke wond de ketting rond Sai's schouder en daarna liep hij volledig rond hem om ook zijn armen vast te maken. En dat lukte ook. Maar dan kreeg Sai zijn voeten weer vrij hij rende zo ver mogelijk weg van Sasuke. 'Van af hier kan hij mij nooit raken' dacht Sai. 'Zelfs niet met zijn true spear.' Maar toch bracht Sasuke zijn hand omhoog en zei:' Lightning style , True Spear!' Sai stond daar met een grijns te kijken hoe de bliksem op hem af kwam gesneld Sasuke's aanval geraakte niet bij hem maar opeens liet Sasuke zijn arm wat zakken en de True Spear aanval kwam op de grond. 'Mis poes !' lachte Sai maar Sasuke keek nog steeds voldaan zelf alsof hij was gewonnen net op dat moment kreeg Sai de bliksem door heel zijn lichaam en viel nog na rokend op de grond. 'Hoe ...?' vroeg hij aan Sasuke. 'De ketting is van ijzer en laat bliksem doorgaan en houd het vast , zo!' zei hij en hij wandelde droog weg en liet zijn vijand achter.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen