Shit heb ik net dit hoofdstuk geschreven klik ik hem weg. Kan ik overnieuw beginnen. Niet zo slim maar goed 1 voordeel ik weet wat ik er in kan gaan zetten.

Veel leesplezier

XX Iris

HEY WAKKER WORDEN LUILAK schreeuwt Katy. Laat me aub nog even liggen roep ik chagrijnig terug. Kom op niet nu we op vakantie zijn dan hoor je dingen te doen en niet te slapen en trouwens het is hier hartstikke warm en benauwd zegt Katy. Oke oke ik kom al roep ik terwijl ik mijn joggingbroek over mijn pyjamashort aantrek en mijn mobiel pak. Samen met Katy loop ik naar de caravan waar pap en mam al in de voortent zitten. Goedemorgen lieverds lekker geslapen roept pap iets te vrolijk. Ja gaat wel jij blijkbaar wel want anders weet ik niet waar je dat goede humeur vandaan haalt. Haha die is goed High Five roept Mike die blijkbaar ook uit zijn tent is gekomen. Ik geef Mike een High Five waarna pap met zijn verhaal begint. Kijk ik sprak de buurman je weet wel die met die 3 zonen vanmorgen en die heeft ons uitgenodigd om vanavond iets bij hem te komen drinken. Nou gefeliciteerd pap je eerste verjaardagsfeestje roept Katy sarcastisch. Nee laat me nu uitpraten, Ons leek het leuk als jullie met hun zonen die zijn ongeveer net zo oud als jullie vanavond iets leuks gaan doen. Dan gaan wij met hun ouders lekker kaarten. Klaverjassen zeker vraagt Katy. Ja inderdaad zegt Pap met een grote glimlach op zijn gezicht. Nou leuk idee Pap maar het zou nog leuker zijn als je het eerst even met ons had overlegt zegt Mike geïrriteerd. Kom Em, Katy wij gaan broodjes halen zegt Mike. Trouwens jij kent hun oudste zoon al Emma. Daar stond je gister mee te praten. Oh oh zegt Katy terwijl ze me meetrekt richting Mike. Jij gaat die Daan echt vergeten hoor. Ja ja zeg ik terwijl ik mij de afspraak met hem herinner voor een rondje rond de camping.

EMMA? twee vragende gezichten kijken me aan. Wat? Nemen we voor pap het nieuwsblad of de telegraaf mee. Ehm in het nieuwsblad staat Tom Boonen en een interview met One direction wat ik graag wil lezen maar pap wil de telegraaf voor de nieuwtje uit Nederland. Doe maar het nieuwsblad zeg ik. Dan gaan we vanavond wel gewoon mee met pap naar de buren. Haha dan kan Pap lekker zelf de telegraaf ophalen zegt Katy met een gemeen lachje.

Nadat we ontbeten hebben gaan Katy en ik onze kleren aandoen. Ik besluit mijn korte broekje met hemdje aan te doen aangezien het vandaag aardig warm wordt. He Katy ik loop even door naar Daan even zeggen dat hij mij geen rondleiding hoeft te geven. Is goed en niet verdrinken in zijn ogen he. Haha erg grappig Katy.

Daan zit voor de voortent van zijn ouders met zijn mobiel in zijn hand. Hey Daan roep ik. Hey Daan kijkt op met een glimlach op zijn gezicht. Oke Emma niet op ingaan gewoon zeggen dat je niet op zijn aanbod ingaat denk ik in mezelf. Ehm Daan? Jah? Ikke sla je aanbod voor een rondleiding af. Ik ga zo met katy en Mike de camping rond dus dan hoop ik dat ik het wel terug kan vinden. Maar ik zie je vanavond. Met tranen in mijn ogen loop ik terug naar onze caravan hoe had ik toch zo dom kunnen zijn om zijn aanbod af te wijzen zo'n aanbod krijg ik nooit meer weer. Katy komt op me afrennen en knuffelt me het is beter zo zegt mijn kleine zusje.

Reageer (2)

  • Xxnikki

    Superleuk !! xxx

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    snel veder en ik heb dat elke keer ik moet eerst een hoofdstuk drie keer schrijven voor ik hem online kan zetten

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen