Foto bij 4.

Oehh Justin likes her and she likes Justin

Vandaag moest Justin me komen ophalen om samen naar ergens te gaan. Ik weet zelf niet naar waar we gaan maar hij zei dat het een verrasing is en dat ik een broek moest aandoen. Dus doe ik maar een lichtblauwe jeans broek, een witte shirt met de infinity teken en mijn witte all stars aan. Nadat ik mijn make-up op doe hoor ik de bel gaan. Dat zal Justin vast zijn. Ik ga naar beneden en doe de deur open, wauw hij ziet er goed uit. Ik wil hem een hand geven, maar hij trekt me in een knuffel. "Hi Jade, hoe gaat het" "Heey, goed en met jou" "Prima, ben je klaar?" "Jep, we kunnen vertrekken" We gingen naar zijn auto waar hij de deur voor mij opendeed. Ik bedankte hem en stapte in. "Justin, waar gaan we naartoe" "Ga je wel zien, eerst gaan we naar de Mcdonalds om eten te nemen." zei hij glimlachend. Hij had echt een mooie lach, je kon er de hele tijd naar kijken. Ik knikte blij. Toen we de eten namen bij de McDrive gingen we naar een soort bos, waar hij parkeerde en dan uitstapte. "Justin, wat gaan we doen?" zei ik angstig. Ik ben echt bang van bossen "Je hoeft echt niet bang te zijn, ik ben bij je en het is niet eens donker" zei hij lachend, waarna ik hem een por gaf aan zijn zij. "Auw, wat heb ik gedaan?" zei hij "Je lachte mij uit" zei ik nepboos. Lachend trok hij me mee de bos in. We gingen ergens zitten en legden de eten op een deken. Het was echt rustig hier, je kon de lucht goed zien en er waren allemaal bomen naast je. "Vind je het mooi" vroeg hij "Jha, van waar ken je deze plek" "Nou ik kom hier altijd om rust te hebben en een beetje na te denken over alles maar kom we gaan eten" zei hij en we begonnen te eten. We vertelden dingens over onszelf en nu wisten we bijna alles over elkaar. Het was een beetje stil we keken allebei gewoon naar de blauwe lucht en toen keek hij naar mij en zei "Je ziet echt mooi uit Jade" Ik begon te blozen. Zijn hoofd kwam dichter naar mij en voordat ik het wist raakten zijn lippen de mijne. Ik kuste hem terug en zo bleven we een paar minuten. Ik stopte de kus en keek hem glimlachend waarna hij ook glimlachte. "Jade, mag ik je iets vragen?" "Jha, vraag maar" zei ik "Uhmm is het waar dat jij en Harry samen zijn?" Ik begon te lachen "Neee das is totaal niet waar, maar ehm eigenlijk hoe zit het tussen jou en Selena?" "Owh jha ehmm kan ik je vertrouwen?" zei hij twijfelend "Jha tuurijk, je kan me echt vertrouwen" Hij haalde een diepe adem en begon te vertellen "Dus wat ik je nu ga zeggen weten alleen ik, mijn moeder, mijn manager Scooter, Selena en haar moeder die ook haar manager is." Hij stopte even en ging dan verder "Toen ik mijn contact tekende stond erin dat ik 2,5 jaar samen met haar moest zijn, maar ik voel niks voor haar maar ik moet het doen want het hoort in mijn contact en als ik het niet doe wordt mijn contract gescheurd. Selena is een hele goeie vriendin maar niks meer. Ik weet ook niet waarom het is. Vroeger was het om mij beroemder te laten worden en nu om haar beroemder te laten worden. Ik wil hier zo graag een eind aan maken maar ik weet niet hoe. Daarom mag ik nooit met een andere meisje gespot worden en ik vind je echt leuk vanaf het moment dat ik je zag dus alsjeblieft vertel dit aan niemand"zei hij na elkaar "Wauw Justin, ik vind je ook leuk en natuurlijk ga ik het niet doorvertellen. Ik ga het zelfs niet aan mijn beste vrienden zeggen tot je iets bedenkt om te doen" Hij glimlachte en kuste mij dan, op dat moment ontploften de vlinders in mijn buik. Ik denk dat ik verliefd ben op hem *zucht* "Ehmm Jade, zou je misschien op een tweede date met me willen gaan?" "Jha tuurlijk, ik vond het heel leuk met je" Na een tijdje praten en lachen bracht hij me terug naar huis en ging hij ook naar huis. Uitgeput liet ik mezelf vallen op het bed en dacht na over vandaag, deze dag was gewoon perfect. Waarna ik een beetje later in slaap viel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen