27:The Linon Barrage - Fight with Sai part 3
On the cliff
Sasuke sloot zijn ogen en toen hij ze weer opendeed was de sharingan geactiveerd , het scheen fel in het donker. 'Wat , is dat wat ik denk dat het is?' vroeg de jonge aan zich zelf. 'De sharingan roep al angst op door hem aan te kijken.' zei hij. 'Hm , wacht maar tot je hem in actie ziet!' zei Sasuke en in een oogwenk was hij verdwenen. Sai keek angstig in het rond. 'Waar is hij?' vroeg hij. 'Achter je.' zei Sasuke die zijn zwaard richting Sais midden liet snellen. Sai Sprong behendig en snel in de lucht maar was stomverbaasd toen Sasuke's voet in zijn maag werd geplant en hij weg werd geduwd, hij knalde tegen een boom aan en viel op de grond. 'Hoe? Daarnet kon je mij nog niet eens zien aanvallen.' zei Sai en een straaltje bloed liep uit zijn mond. 'De sharingan doorziet al jouw bewegingen.' zei Sasuke grijnzend. Sai Sprong recht en wilde op Sasuke's gezicht trappen maar werd tegen gehouden door zijn hand. Hij viel snel met zijn vuist aan op de buik maar met één bewiging van Sasuke's hand had hij die ook vast. Sasuke liet zijn been onder het enige been waar Sai nu nog op steunde slingeren en hij viel op de grond. Sasuke ging op zijn rug zitten maar plots zat hij op een boomstam. 'Substitutie!' vloekte hij. Hij draaide in het rond om te zien waar Sai was plots kwam Sai tevoorschijn !
Uit het niets hing hij achter Sasuke in de lucht klaar om zijn hoofd van zijn lichaam te trappen. Maar Sasuke draaide zich vliegensvlug om en trapt Sai verder omhoog hij schopte en sloeg hem tot dat Sai meer als twee meter in de lucht hing.Toen Sai weer neer kwam verscheen hij onder hem en trapte hij hem alweer de lucht in. Sai zweefde verder met zijn rug naar de grond gericht. Sasuke verscheen onder hem ,hield hem vast en zette twee vinger in Sai's rug. 'Een oude bekende van mij.' gromde Sasuke. Hij draaide hem rond en sloeg Sai naar beneden. Net toen Sai een meter boven de grond hing , en dacht dat het gedaan was, verscheen Sasuke boven hem. 'Lion Barrage!' riep hij en hij trapte hem extra hard naar beneden. Sai kwam hard neer en het bloed spoot nu uit zijn mond.Zo hard dat het op Sasuke's kleren kwam. 'Je had me kunnen vermoorden!' riep Sai. 'Is dat dan niet jouw bedoeling?' vroeg Sasuke maar Sai gaf geen antwoord. 'Ach ja dan maak ik er nu een einde aan!' riep Sasuke en hij trok zijn zwaard en hield het tegen zijn keel gedrukt. Sai slikte van doodsangst. 'Wat ga je doen?' vroeg hij. 'Is dat niet duidelijk genoeg voor je?' vroeg Sasuke. 'Jij monster!' riep Sai. 'Dank je ik voel me gevleid maar ik ben een wraakengel!' riep Sasuke. 'Wat had die konoha shinobi dan gedaan toen bij het thee huis?' vroeg hij. 'Die man met de hout jutsu?' vroeg Sasuke verbaast. 'Hoorde hij bij jou zit jij daarom achter me aan?' vroeg Sasuke. 'Niet ik heer Danzo ....' hij werd onderbroken. 'Dus je bent een anbu van konoha hè!' zei Sasuke. 'Ik hoef niet altijd de moorden voor wraak gewoon omdat ik een wraakengel ben trouwens hij kwam achter mij aan eigen fout hij mag blij zijn dat ie nog leeft anders dan jij zo meteen!'
Reageer (1)
Nani!!!
1 decennium geledenSnel verder please