De volgende morgen
Leyla P.O.V.:
Ik pak mijn kleren:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=94589290&.locale=nl. En ga naar mijn water voorraad want het had gevroren en het was nog steeds erg koud. Ik doe de ketting om en trek mijn schoenen aan. Deze ketting had ik van mijn moeder ik vond hem zo mooi dat ik hem altijd draag. Van mijn vader had ik een ring die hij vroeger aan mijn moeder had gegeven ook deze draag ik voor altijd bij me. Ik pak mijn tas ik moest vandaag naar een bij scholing van de gaarkeuken zo leerde wij ook nog wat. Wat ja ik en Jeri deelde het zelfde lot maar ik heb zo'n gevoel dat mijn lot is verandert met het ontmoeten van de jongens. Snel loop ik naar de gaarkeuken ik wil niet weer onder het fruit of groente thuis komen. Nee een keer niet. Als ik aankom is Jeri er al en samen lopen we naar binnen waar we voor het eerst les zouden krijgen...
Daan P.O.V.:
Vandaag zo Leyla er pas weer om 5 uur zijn. Ze krijg eindelijk les we hadden haar al het één en ander uit gelegd die ze al snel snapte. 'Jongens wakker worden' gil ik als ik zie dat Leyla al weg is we hadden zo gedacht als ze toch weg is maken we de dagen dat ze hier nog is het hutje wat woonbarder. Ik kijk naar de jongens die langzaam wakker worden dat ziet er eigenlijk best lachwekkend uit.
Er zijn nog geen reacties.