Deel 13 Airport
En daar stond ik dan, voor de incheckbalie... "Lieverd, doe je voorzichtig? Laat je me iets weten als je veilig bent?" "Tuurlijk mam!" zeg ik als ik haar in een knuffel trek. Ik neem mijn koffers op en sleur ze mee naar de balie. "Goedemiddag mevrouw, ik wens u een fijne reis!" zegt de vrouw. Ik knik even en loop verder. Bijna ben ik aan de gate als iemand mijn naam roept. "Saar!" Ik kijk om en zie Harry bij de balie staan. Hij heeft rode ogen en er lopen tranen over zijn wangen. "Saar, alsjeblieft! Kom terug..." "Ik kan het niet Harry, het spijt me, ik moet dit doen..." Ik zie hoe hij nog meer teleurgesteld naar me kijkt. "Maar waarom, heb ik iets verkeerd gedaan?" "Nee, het is niet jou fout Harry. Ik hou van je, vergeet dat niet!" Ik draai me terug om en loop verder naar de gate. Ik laat mijn ticket scannen en ga de gate binnen. De tranen lopen nu ook al over mijn wangen. Ik voel hoe iemand mijn pols vastneemt en me omdraait. Ik zie Harry me met rode ogen aankijken en voor ik iets kan zeggen kust hij me liefdevol. Ik sla mijn armen rond zijn nek en hij legt zijn handen op mijn heupen. Als hij me weer loslaat legt hij zijn hoofd tegen mijn hoofd en kijkt me aan. "Alsjeblieft, ga niet..." "Ik moet wel Harry, Charlotte gaat me nooit met rust laten..." "Huh? Wat bedoel je?" Ik zucht even en haal het briefje uit mijn zak. Als hij het briefje heeft gelezen zucht hij. "Wou je echt alleen naar New York gaan?" Ik knik even zachtjes. "Laat me dan met je meegaan..." "Meen je dat? Wil je alles hier opgeven om met mij mee te gaan?" "Voor jou alles Saar, je betekent veel voor me, ik laat je niet zomaar gaan..." "Ik hou ook zielsveel van jou Harry! Ik kan niet zonder je!" "Dus, wat denk je ervan? Samen naar New York?" "Heel graag!" Er ontstaat een grote lach op zijn gezicht, hij tilt me op en draait een rondje met me. Als hij me neerzet kust hij weer. "Ik hou van je Saar!" zegt Harry als hij terugtrekt. "Ik hou ook van jou Hazz!" Hij lacht even, neemt mijn hand en verstrengelt onze vingers. In zijn andere hand neemt hij een koffer en samen lopen we terug. Als we uit de gate komen zien we alle jongens, Anne en mijn moeder staan. Als ze ons zien beginnen ze te juichen en te klappen. Ik voel hoe Harry een kusje op mijn slaap drukt en ik kijk hem glimlachend aan. "Blijf je nu toch?" vraagt mijn moeder meteen als we bij haar staan. "Nee, ik ga niet alleen naar New York mam...Harry gaat mee." Ze kijkt me lachend aan en trekt me in een knuffel. De andere jongens trekken me in een groepsknuffel tot Harry me ertussen uit haalt. "Saar, ik wil je iets vragen..." Meteen zijn alle jongens stil en kijken ons aan. "Ik hou echt superveel van je, ik kan niet zonder je! Zou je mijn vriendin willen zijn?" Harry haalt een klein doosje tevoorschijn en opent deze. Er zit een ketting in. Ik sla een hand voor mijn mond en knik uitbundig ja. Harry haalt de ketting uit het doosje en doet deze bij me om. "Dankjewel, Harry! Dat had je echt niet moeten doen!" "Jawel, jij verdient dat!" We kijken elkaar in de ogen en kussen. Rondom ons horen we gejuich en geklap komen langs alle kanten. "Kom, dan gaan we naar huis!" Ik knik en samen lopen we de luchthaven uit, back to home...
Enn??
Reageer (3)
verder. Xx
1 decennium geledenNormaal als je even wacht zie je het, het is een bronzen met een brief en daarop staat I love you
1 decennium geledenDankjewel voor je reactie!! xx
Huhm... Welke ketting is het...?
1 decennium geledenAwwww cute!
Snel verder!!
Xx