Foto bij Proloog {Part One}

Pov Cheroney:

Ik opende mn ogen en keek naar het mes dat voor me op tafel lag. Ik was zat van alle gezeik wat ik had, thuis was ik nooit goed genoeg geweest en nu voor het hele directionerfandom ook niet. Tranen stroomden over mn wangen, ik hield zielsveel van Harry en hij wist dat maar ik kon het gewoon niet meer. Het leven was te zwaar voor me geworden, elk klein stukje van mezelf was vernield door haat en onzekerheid. Ik greep mn phone en keek naar de tijd: "4.30". Harry was vast al aan het slapen dus hij zou me niet kunnen stoppen. Ik ging opzoek naar M'n beste vriendin Charity's nummer, ze was al mn bestie sinds we geboren waren. Ze was mn andere ik, we deelden alles, zelfs dezelfde geboortedag. We lagen op dezelfde kamer en zo zijn we bij elkaar gekomen. Sinds die dag raakten onze moeders bevriend en kwamen ze in dezelfde problemen. Het enige verschil tussen mij en Char was dat ik opgaf en zij nooit maar dan ook nooit op zou geven. Met trillende handen begon ik te typen: "Lieve Char, bedankt voor deze supermooie 16 jaar, Zonder jou had ik deze 16 jaar niet volgehouden. Je betekent alles voor me, Dat weet je maar ik trek het gewoon niet meer op deze oneerlijke wereld. Het spijt me Char, ik weet dat ik je hebt belooft niks te doen maar ik kan het gewoon niet meer. Elk klein stukje is van me verwoest, er is niks meer van me over. Asjeblieft zorg goed voor jezelf en voor Harry. Ik blijf altijd over je waken en ik sta achter alles wat je doet. Ik heb deze wereld al verlaten als je wakker word dus je kunt me niet stoppen. Het spijt me om het op deze manier te doen maar er zit niks anders op, Het is mijn tijd om te gaan. Ik hou van je Charity, vergeet me niet ! X". Met trillende handen drukte ik op Verzenden en de tranen begonnen nog sneller te stromen. Ik keek voor me, een foto van mij en Harry trok mn aandacht. In de achtergrond stond Charity een of andere verlepte bek te trekken. Ik lachtte even door mn tranen heen en tikte Harry's naam aan. Ik beet op mn lip en begon te typen: "Lieve Harry, Bedankt voor deze geweldige tijd, ik had het niet kunnen volhouden zonder jou! Je bent mn alles Harry, vergeet dat nooit! Maar er is teveel gebeurt om op deze aardbol te blijven, ik heb hemel verkozen boven Aarde. Ik weet dat je al slaapt en dit pas krijgt als je wakker word, het spijt me echt Harry maar ik trek het niet meer. Alle haat die ik krijg word me teveel, elk klein stukje is verwoest. Alsjeblieft zorg goed voor Charity, ze is mn alles en ze verdient dit allemaal niet. En om heel eerlijk te zijn, jullie zijn cute samen. Neem haar in bescherming Harry, ze heeft dezelfde problemen als mij maar ze zou nooit opgeven. Zorg dat haar niks overkomt, ik hou van je Harry, ik zal altijd over je waken x" ik verzond het en legde mn phone weg. 'Cheroney' hoorde ik van buiten komen. Er vlogen stenen tegen mn raam en ik kneep mn ogen dicht. 'Godverdomme Cher doe die klote deur open' krijste een hysterische Char. Ik stond op en liep naar het raam. 'Ga naar huis Char' riep ik. Ik keek naar Charity die alleen in haar topje onder mn raam stond. 'Doe het niet Cher' zei ze huilend, 'ik kan niet zonder je, echt niet. Blijf voor mij Cher alsjeblieft'. Ik gooide het raam dicht en rende naar het tafeltje. Ik hoorde Harry nu ook van buiten. Char's geschreeuw was niet te negeren, het maakte me nog slechter voelen. Ik pakte het mes en zette hem.op mn pols. Ik kneep mn ogen dicht en beet op mn lip terwijl ik het mes in mn pols drukte. Het mes was vlijmscherp en ik voelde hoe het door mn vlees heen sneed. Een opgeluchtte pijn trok door mn lichaam en ik duwde door. Ik voelde het bloed over mn lichaam stromen, het was meer dan ik verwacht had. Ik voelde hoe ik de grond raakte en hoe m'n geest voorzichtig mn lichaam verliet. Ik was vrij....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen