Foto bij Deel 12 More Pain

Als we bij Harry zijn thuis zijn ga ik meteen naar buiten. Ik wil op dit moment even alleen zijn... Het zal nooit stoppen, het zal altijd maar verder blijven gaan... "Euhm Saar, dit zijn ze komen afgeven voor jou, ik zal je even laten..." zegt Harry als hij me een brief geeft. Hij geeft nog een kusje op mijn voorhoofd en gaat weer naar binnen. Ik open de envelop en lees de brief.

Ik mag dan nu wel van school zijn gestuurd, maar dat stopt me niet! Blijf van Harry af, hij is van mij! Als ik je nog 1 keer met hem zie, zal het je beste dag niet zijn! Ik zal niet rusten tot ik heb bereikt wat ik wil...
C.


Wat moet ik nu doen? Moet ik weggaan? Maar ik kan Harry en de jongens toch niet achterlaten? Maar wat als er iets met hun gebeurt? Ik doe het, ik ga weg, ik kan het niet meer aan! Ik neem mijn gsm uit mijn zak en stuur een smsje naar Mama.

Mam, heb je dat vliegticket naar New York nog altijd?

Het duurt niet lang voor ik antwoord terug krijg.

Ja, natuurlijk, maar waarom?

Zou ik het doen? Nu kan ik nog terug... Nee, ik doe het voor Harry, ik wil niet dat hij in de problemen komt...

Ik vertrek naar New York, mam. Ik kom nu naar huis!"

Ik steek mijn gsm weer weg en kijk naar binnen. Harry zit te lachen met Louis zijn onnozele dingen. Nu is het moment. Ik neem mijn tas en spurt de tuin uit, via het zijhek kan ik naar de straat. Gelukkig woon ik niet zo heel ver weg. In de verte hoor ik Harry mijn naam schreeuwen. Ik draai me om en zie dat hij achter me aan komt samen met Louis. Ik begin nog sneller te lopen en als ik mijn huis zie doe ik een kleine sprint. Ik open de deur, ga naar binnen en sluit de deur opnieuw. Mam komt al snel naar me toegelopen, ik zeg dat ze mee naar boven moet komen en ze volgt me naar mijn kamer. Ik haal de koffers vanonder mijn bed en pak alles in. Ondertussen vertel ik het hele verhaal aan mama. Raar maar waar begrijpt ze me en ze steunt me in alles wat ik doe. Als mijn koffers gepakt zijn geeft ze me het vliegticket. Ik kijk op mijn gsm hoelaat het is en zie dat ik 30 nieuwe berichten heb en ik ben 10 keer gebeld. Ik open de berichten bijna allemaal van Harry, waar ik ben, of alles goed gaat, wat er is... Mam geeft me een dikke knuffel en zegt dat we beter vertrekken naar het vliegveld. We zetten mijn koffers in de auto en vertrekken naar het vliegveld...

Reageer (3)

  • Hannane

    Oh No! snel verder x

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    Neeeey!!! ;O
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    owwhhh noooww :o xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen