Foto bij Mijn plan

Kate P.O.V.:

'Wat is je plan' vraagt Nathalie. 'Ja dat wil je wel weten he' zeg ik. 'Nee daarom vraag ik het'. 'Oké maar voor mijn plan hebben we eerst wat spullen nodig en moet je precies doen laten wat ik zeg...'. 'Oké ik vertrouw je'. 'Dit plan is gedoemd te falen' verduidelijk ik het haar. 'Ik vertrouw je dus wat moet ik doen'. 'Gaan je om kleden en wacht tot ik zeg dat je mag komen daar'. 'Oké'. 'Trek dit aan' zeg ik en geef haar het setje uit mijn tas:[url] http://www.polyvore.com/cgi/set?id=94682624&.locale=nl[/url]. 'Dit is je ring die heb je van je moeder'. 'Weet ik maar nu is het jou buurt neem het mee en als je vrij bent kom niet terug ook al moet je mij daar voor achter laten' maak ik haar duidelijk. 'Ik laat je hier niet achter'. 'Als ik dat van je vraag als vriendin voor mij te doen wel' zeg ik. 'Oké maar als het niet hoeft dan niet' zegt ze met een dwingende stem. 'Oké ga je nou maar omkleden en zorg dat je voor het eten komt klaar bent' zeg ik als ik zie dat het 5 uur is over een half uur komt het eten. 'Eten' gilt de man een half uur later. 'Dus meisje wie mis je het meest'. 'Niemand' en weer een klap die ik nu wel al meer dan 10 keer heb gehad. 'Lieg niet'. 'Nathalie rennen nu ren weg en kom niet terug' gil ik als ik zie dat de deur nog open is. Nathalie rent snel langs mij en zoals gepland rent ze door zonder mij. 'Kreng kom hier'. Dat kan ik niet laten geburen denk ik en spring op zijn rug enkele reis naar mijn dood weg van mijn leven. Maar hij gooit mij er af dan maar dat één gebruiken waar niemand van wist gelukkig maar anders werd ik alleen nog meer gemeden...

Wat denken jullie dat het is raad maar...
5 Keer gelezen en ik ga veder

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen