26:The emotionless weapon - Fight with Sai part 2
http://24.media.tumblr.com/efe3c6291e0193e6831b3a69a8e14f45/tumblr_mrhryysh381rfg20go1_500.gif
On the cliff
Sasuke kon nog maar net op tij zijn zwaard trekken om te voorkomen dat het zwaard hem raakte. 'Ja je bent die jonge van in de hideout.' zei hij hardop. 'Hm...' is het enige wat de jonge zei. 'Je tong verloren hè , ik zal je zo meteen meer laten verliezen.' Sasuke haalde met zijn zwaard uit naar de jonge zijn hoofd , de jonge schrok en trok zijn zwaard om het te verdedigen maar op dat moment liet Sasuke zijn zwaard razend snel zakken richten de jongen z'n zij. 'Ik heb je.' zei Sasuke maar de jonge was snel en goed voorzien hij had met zijn andere hand een kunai getrokken om zijn zij te verdedigen. 'Ik heb jou.' zei de jonge die achteruit sprong en weer een rol pakte en razend snel begon te tekenen. 'Wat doet hij?' dacht Sasuke luidop. Plots zag hij twee zwart-witte leeuwen op zich af komen hij hakte ze door een maar een sloeg er in om met zijn klauwen in zijn nek te schaven. 'Aaargh , wat waren dat?' vroeg Sasuke en hij keek naar zijn zwaard er hing geen bloed aan maar inkt! Dus hij heeft ze getekend en wekt ze tot leven met chakra hè. dacht hij. Dan moet ik hem er maar van beletten die rol nog een keer aan te raken. Hij snelde op hem af met zijn zwaard maar Sasuke werd weer al tegen gehouden slag na slag , keer op keer. 'Hm ... Kaja!' rep Sasuke maar hij bleef missen of gepareerd worden. Sasuke dacht na over hoe hij hem kon verslaan maar hij was gewoon te snel. Maar hij dacht te lang nu viel de jonge hem aan.
Sasuke stond machteloos tegen de jonge zijn aanvallen als hij de ene kon pareren raakte de andere als hij hem kon ontwijken kreeg hij een trap in zijn maag. De jongen ging er als een razende wind tegen aan en je kon zijn slagen amper volgen. Sasuke bloede zwaar van alle kleine mes steken maar de wonden waren niet diep , wat betekende dat de jonge veel kracht moest steken in de snelheid en weinig moeite deed om die in zijn vel te slagen. Maar waarom? vroeg Sasuke zich af. 'Waarom ... vecht je ... niet ... door?!' vroeg Sasuke ontwijkend en parerend. 'Omdat dat mijn opdracht is.' zei de jongen die verder ging met vechten. 'Je hebt dus opdracht gekregen om mij te verslaan , gevangen te nemen maar levend hè.' zei Sasuke. 'Niet als jij dood bent!' riep hij en sprong in een boom. 'Wat gaat ie doen?' dacht de jongen luidop.Sasuke sloot zijn ogen en toen hij ze weer opendeed was de sharingan geactiveerd , het scheen fel in het donker.
Sasuke's camp
'Sasuke is nog niet terug.' zei Suigetsu die het maar verdacht vond. 'Hij zei dat hij lang weg kon zijn maar dit is wel héél lang.' zei Suigetsu. 'Zwijg nou eens ik probeer te slapen , hij red zich wel hij heeft van Gaara gewonnen wat kan er gebeuren?' zei Jugo. Suigetsu draaide zich om en probeerde te slapen
Reageer (1)
whoop whop
1 decennium geledensnel verder please