Foto bij 23'02'4000 | TH | 10 |

Am I Dreaming ?
Has that relly happend ?
Can You Wake me up?
Wait !!
Dont!!
let this dream be forever

Mir pov.

Droom ik nou ?

Hij zingt wel altijd dromen zijn bedrog maar van deze droom hoop ik dat dan egt niet.
ik heb 1 van mijn favo idoolen mijn nummer gegeven en hij zij dat hij me zeker weten gaat bellen .
warscheinlijk vergeet die het weer zou ik ook doen als ik mezelf zou moeten bellen maar we zien wel.
Ik vind het egt jammer dat de meet en greet is afelopen maar ik kon zien aan Donna dat zich dood verveelde.
Ik hoop dat we straks nog wel lol gaan hebben angezien ze voor en paar dagen bij mij op bezoek komt .
maar nu eerst gezellig die treinreis terug wedde dat ik in slaap val in die trein .
als ik hier tenminste niet verdwaal in dit gebouw waar we nog stees niet uit zijn.

Als we dan eindelijk na een kwartier in de trein zitten praten we over wat er allemaal gebeurt is .
natuurlijk kunnnen we niet te hard praten anders horen andere fans ons en dat wil ik dus niet hebben
dus we besloten om maar even te probern of we kunnen slapen wat bij Donna goed lukt die is na 10 minuen al vertrokken naar dromenland.
bij mij duurde het langer weet niet precies hoelang maar ik weet wel dat ik wakker werd door dat mijn broek trilde door mijn mobiel dus ik schrok wakker gelukkig merkte Donna er niks van. dus ik besloot maar te kijken welke hinderlijke gestoorde mij zo nodig waker moest maken.

" Hey Mirjam mischien is het een beetje raar dat ik het nu aan jou vraag maar zou ik Donna der nummer mogen ??? LG Tom "

eerst zat ik even raar te kijken naar ht schrm maar daarna besloot ik om hem haar nummer te geven ik weet dat ze dat niet erg zal vinden
Dus ik schrijf terug.

" Hey Tom Na Klar hier heb je haar nummer 06....... en laat me raden je hebt me nummer van Gustav gestolen? "

ondertussen is Donna ook waker geworden en kijkt mij vaag aan waarom ik met zon bigsmile op me gezicht daar zit .
Donna: heb ik soms iets gemist of is het vanwege vanmidag?
ja het is vanwege vanmiddag zeg ik maar want als ik haar nu vertel dat ik haar nummer aan Tom heb gegeven flipt en gilt ze die hele trein bij elkaar en dat heb ik liever niet dus ik wacht wel tot dat we tuis zijn.
een kwartier later stopt onze trein en we stappen uit en we lopen naar benden maar eerst nog even de Burger King in voor wat voedsel en dan pakken we de bus naar men huis .
onderweg zit Donna echt te kijken van wtf hoe klein is het hier wel niet ?
na 2o minuten rijden zijn we aangekomen en ik sleur me tas de trap op om bij de woning te komen.
Precies hetzelfe doet Donna dan ook als ik de deur open maak pleur ik de tas in de gang en loop naar de woonkamer en ik pleur op de bank neer .
als ik half slaap gaat er en telefoon waarvan ik schrik waardoor ik van de bank val waardoor Donna lachend haar mobiel oppakt.

Reageer (1)

  • Honeybear

    Oeh.. omg je moet verder <333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen