Jullie zijn net gevlucht omdat je ALLES VOOR GRATIS! In de winkel schreeuwde.

Jullie komen aan in de base en rennen snel naar binnen. Je staat uit te hijgen en je word vragend aangekeken door Orochimaru en Kabuto. 'Alles voor gratis.. Ik.. Roepen.. Winkel..' Ze kijken je niet begrijpend aan en Sasuke, die inmiddels weer zichzelf was, zei: '________ vond het nodig om toen ik aan het betalen was alles voor gratis door de winkel te schreeuwen.' Orochimaru begon naar je te grijnzen. 'Grijns niet zo naar me!' zeg je kwaad. Hij blijft grijnzen en zegt: 'Kleed je maar om. Dan beginnen we met trainen.' Je pakt je tassen op en wil naar je kamer lopen. Dan bedenk je je dat je niet meer weet waar die is. Kabuto komt al aanlopen. 'Kom mee.' zei hij, en je loopt hem achterna. Jullie komen aan in je kamer en je gooit je tassen op je bed. Je zucht en zegt: 'KSSTT. Ik moet me omkleden. Ik vind de weg zelf wel terug.' Dus hij loopt weg en je kleed je om. Dan stap je de deur uit en begin je te zingen: 'I wish you a merry christmas, I wish you a merry christmas, I wish you a merry christmas and a happy new year!' Dan loop je verder en denk je: Ik moest hier links. En dan rechts. En hier rechtdoor.. Als je kijkt zie je dat je in een keuken staat. WTF!? Wat doe ik hier nou weer. Je loopt terug en komt weer bij je kamer aan. Ehm. Rechtdoor dan maar. Je komt in een andere kamer aan waar ook een bed staat, en je ziet er Sasuke's kleding hangen. Hier is het absoluut niet, is wat het eerst in je opkomt, en je rent bang weg. Eindelijk stilstaand hijg je: 'Enge.. Kamer.. ENGE.. KAMER..' 'Wat is een enge kamer?' 'Die van Sasuke.' Dan denk je: net was hier nog niemand. Je kijkt op en ziet dat je bij je bestemming aan bent gekomen. Je zag dat Orochimaru gepraat moest hebben en Sasuke keek je aan met een blik van: Right.. 'Dat zei ik niet.' Is het eerste wat er in je opkomt en wat je dus zegt. Orochimaru zegt: 'Over je training. Ga eerst maar 10 rondjes in deze kamer rennen zonder te stoppen.' Je kijkt hem verontwaardigd aan. 'Ik heb geen conditie. Hoe wil je dat ik dat voor elkaar krijg?' Voor hij kan reageren zeg je: 'Oeh ik weet het! Met dromen, hoop, en elfenstof!' Je doet alsof je Tinkelbel bent en begint te rennen. Je rent 10 rondjes en komt dan hijgend tot stilstand. 'Ik zei je toch! Met hoop dromen en elfenstof!' Ze kijken je zwijgend aan en dan zegt Orochimaru: 'Oke, en dan nu door naar je Ninjutsu training.'

Reageer (4)

  • Kalindia

    Zal Orochimaru al spijt krijgen om mij in zijn schuilplaats te hebben?? XD

    1 decennium geleden
  • Phoebs

    Elfenstooooof!!!!! Springt nu uit het raam en hoopt dat ik blijf zweven

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    OMG zo meligxD
    egt snel verder super leuk!^^

    1 decennium geleden
  • ankaietje

    LOL whahaha lag me dood peter pan.... was zondag ofzow op tv

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen