Foto bij 25:Battle begins - Fight with Sai part 1

25:De strijd begint - Gevecht met Sai deel 1

Tenchi Bridge

'Welkom.' groette Danzo een man met een kap en mantel. 'Hallo.' zei een jonge stem terug. 'Hm , dus Orochimaru is niet zelf gekomen he!' zei Danzo nors. 'Inderdaad , het is nogal onveilig om hier rond te dwalen voor hem , zeker in deze tijden.'zei de jonge die nu zijn kap af gooide en zijn wit - grijze haren schitterde in het maan licht evenals zijn bril. 'Maar wat verwacht je,' zei Kabuto. 'Als Danzo zelf niet komt.' hij trok een kunai en drukte die tegen Danzo's nek , die in een jonge met witte huid en donkere zwarte haren veranderde. Zijn gezicht was zonder emotie. 'Orochimaru werkt niet met verraders.' zei Kabuto kwaad maar beheerst. 'Hij viel wel eerst een van zijn geschenken aan ons aan.' werkte de jonge tegen. 'Het zei zo!' zei Kabuto die op het punt stond om weg te lopen maar de jonge greep zijn arm vast. Kabuto boorde meteen zijn kunai in zijn schouder , de jonge viel in inkt in een. 'Wat?!' riep Kabuto verbaasd. 'Een kloon van , van wat was het eigenlijk?' hij liep weg zo snel hij kon. Iets verder in het struikgewas zat een jonge met een teken-rol , hij pakte zijn zender en sprak er in. 'Missie volbracht.'

Forest close to konoha forest

'En waar gaan we nu heen?' vroeg Suigetsu weer. 'O ben je daar weer , de vorige keer dat je dat vroeg werden we bijna gepakt.' zei Jugo. 'Enkel Sasuke had een gevecht als je het al een kunt noemen.' er viel een ongemakkelijke stilte. 'Waarom is sasuke zo stil?' vroeg Suigetsu aan Jugo met zijn mond vol rijst want ze hadden besloten te stoppen om te eten. 'Ik weet het niet hij stil sinds dat laatste gevecht.' zei hij. 'Met die honden jonge?' vroeg Suigetsu. 'Neen met die Gaara.' zei Jugo. Sasuke stond op. 'Ik heb geen honger , ik ga even weg naar het naburige dorp , kom me maar niet achterna.' zei hij en hij wachte niet op enige tegenspraak want hij wandelde meteen weg. 'Wat?!'

'Ik wil die ijzeren ketting.' vroeg Sasuke die in een wapen winkel stond. 'Dat is een ketting voor gevangenen mee vast te maken jonge , al geef ik toe dat je er mensen mee kan verwonden.' zei de oude man achter de toonbank. 'Ik heb het nodig zeg me u prijs!' zei Sasuke. 'Oké dan.' zei de man die Sasuke's zwaard zag en schrik kreeg. Sasuke wandelde tevrede naar buiten. Het was al donker geworden en Sasuke dacht dat het beter was als hij terug naar hun kamp ging. Maar verder op een klif aan de rand van het dorp stond er een jonge op de rand toe te kijken. 'Dat is hij.' fluisterde hij , en sprong van de klif. Hij pakte een teken-rol en tekende een vogel die verscheen onder hem. Hij vloog op Sasuke af met een ijzige blik in zijn ogen. Sasuke draaide zich om toen hij een raar geluid hoorde en werd dor de jonge vast gegrepen aan zijn keel en hij sleurde hem mee. Hij liet hem op de klif vallen en Sasuke trok zijn zwaard. De jonge lande en de vogel verdween. 'Jij bent Sasuke Uchiha toch.' zei de jonge. 'Hm , en jij?' vroeg Sasuke. 'Ik heb geen naam.' zei de jonge. Die chara , ik velde hem over laatst nog in die hideout zou het kunnen. Dacht Sasuke. Hij keek op en zag hoe de jonge op hem kwam af gestormd met een kort-zwaard in zijn hand.

Reageer (1)

  • Luckey

    oh god!!!
    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen