Foto bij 6. We Rock!

[Previously]
zenuwachtig loop ik naar voren, samen met Mieke en ga achter de microfoon staan. Mieke pakt haar gitaar en begint de eerste noten te spelen.

Als ik moet invallen begin ik zachtjes te zingen. De leraar gebaart dat ik iets harder moet gaan zingen. Langzaam begin ik iets harder te zingen, want ik wil niet vals klinken en jongens ik ben zo zenuwachtig!
Na het eerste couplet gaat het al wat beter, ik kijk eens naar het publiek. Ze kijken allemaal heel geïntereseerd naar mij en ze luisteren allemaal! Ze kijken zelfs een beetje verbaasd. Nu begin ik wat harder en zelfverzekerder te zingen. Ik kijk even naar Mieke, die zit ook helemaal te glunderen. In het refrein zingen we samen. Dat gaat ook best goed naar mijn gevoel. Ik kijk even naar de leraar die ons met ongeloof aan zit te kijken. Aan het eind is het even stil. Dan begint er een groot applaus die pas stopt als we het poduim aflopen en de leraar weer opkomt. Mieke en ik staan met een Big Smile naar elkaar te kijken. Mieke zegt: "Het is ons gelukt! We hebben dit gewoon gedaan! Het is ons gelukt!" "Jaa! We Rock! Dit was zo vet!" De leraar kondigd ondertussen weer het volgende optreden aan. Als Daniel en Christiene beginnen komt de leraar naar ons toe." "Dames! Dat ging echt Super! Misschien kunnen jullie vaker optreden, Ik heb nog wel een adresje die artiesten zoeken. Die krijg je volgende les. En dat oprteden. Dat word minimaal een dikke 9!" Ik kijk hyperblij naar Miek als de leraar weer wegloopt. Miek kijkt even blij weer terug "zullen we even naar buiten gaan? Ik kan echt niet meer stil luisteren" Ik knik instemmend en samen lopen we naar buiten. Zodra de deur achter ons dicht is beginnen we te gillen. Als we uitgegild zijn gaan we even rustig zitten. "Zo, dat was even nodig xD" We praten nog een beetje over het optreden en het voorstel van de leraar totdat we het koud krijgen en besluiten om naar binnen te gaan. Binnen is het nu pauze. We drinken wat cola en krijgen veel complimentjes. Ik voel me net een celebrity.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    Jaa snel verder!!
    echt super!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen