Review Essence Glow in the night
Jullie konden in het vorige hoofdstukje al lezen dat ik de échte glow in the dark heb gekocht van Essence. Ik was heel enthousiast en kon amper wachten om het uit te proberen. Dus toen ik thuis kwam, heb ik het meteen uitgeprobeerd. Ik laat het jullie zien.
Wat is het?
Je kan al raden wat het doet: oplichten in het donker. Essence kwam vorig jaar ook al uit met een 'Glowing in the dark' topper, maar dat was een topcoat die je enkel zag onder de blacklights. Nu komt Essence met een echte glow in the dark. Omdat ze al 'Glowing in the dark' hadden, zijn ze met de naam 'Glow in the night' gekomen. Ik ben er heel enthousiast over omdat het eigenlijk naast de blacklight topper, mijn eerste glow in the dark is. Ik kom het anders nooit tegen in de winkels en ik ben van nature een beetje wantrouwig naar webshops toe.
Het flesje bevat een lichtgelige/witte substantie die je als topcoat hoort te gebruiken. Op de sitevan Essence geven ze de tip dat je ook figuurtjes kan maken die dan oplichten in het donker.
Hoe werkt het?
Het werkt zoals iedere andere nagellak werkt, je smeert enkele laagjes. Zoals ik net al zei zit er een lichtgelige/witte substantie in. Het doet me ergens denken aan wanneer je een verkoudheid hebt en eens goed moet snuiten in je zakdoek. Los van het geweldige beeld dat ik jullie nu heb bezorgd wil ik nog mededelen dat het niet zo heel erg vloeibaar is als sommige andere topcoats. Het is een beetje stroperiger, maar dat belemmerd het lakken helemaal niet.
Ik vind dat het redelijk snel droogt en na het eerste laagje zie je al resultaat in het donker. Voglens het flesje zijn 2 laagjes ideaal, maar ik vond 3 laagjes er beter uit zien in het donker. Je moet wel opletten dat het je oorspronkelijke lak lichter maakt, volgens het flesje geeft het een melkachtige toets aan je nagels. Dat is ook wel. Ook smeerde het bij mij mijn basislaag een beetje uit, dus ik moest het een beetje 'opruimen' met mijn penseeltje en remover.
Ik vrees er wel voor dat op iedere nagel, onafhankelijk welke kleur, de glow er hetzelfde uitziet. Volgens mij ziet deze glow er in elk geval er zo uit als in het flesje. Dus als je het op een roze basis lakt, het nog steeds felgeel in het donker is. Maar dat ga ik nog eens uittesten.
Ik vind het wel een geslaagde topcoat. Ik vind het vele leuker dan de vorige glow in the dark omdat die enkel te zien was onder blacklight.
Dus als je de glow in the dark wil kopen, moet je gaan voor het zwarte flesje met de geel/witte inhoud. Als je voor de paarse inhoud gaat in een doorzichtig flesje ga je voor glow in the dark onder een blacklight. Hieronder staan de 2 op een rijtje.
Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie dit op je nagels willen?
Reageer (4)
Zwart zie je er niet bij:)
1 decennium geledenIk heb deze zelf ook:)
Ik had mijn nagels roze gelakt met zwarte stippen
De glow in the night werkt niet bij zwart; dat blijft(bij mij tenminste)gewoon zwart
Haha yeaah je hebt het uitgeprobeerd:)
1 decennium geledenIk vind het super en zou het zeker een keer op mijn nagels willen!!
Xxx
lijkt me wel vet en ik weet het niet ik denk het wel eigelijk:)
1 decennium geledenZiet er wel cool uit, maar mij zou het alleen maar irriteren...
1 decennium geleden