Foto bij 24: Showdown in the woods - Team Kurenai

24: Krachtmeting in het bos - Team Kurenai

Konoha forest

'Zo.' zei Suigetsu toen ze een lange afstand hadden afgelegd. 'Waar gaan we nu naartoe?' vroeg hij. 'Wel ik denk dat ...' begon Jugo maar hij werd onderbroken door Sasuke. 'Ssst , ik hoor iemand. 'Kom we gaan kijken!' stelde Suigetsu voor , niet dat ze konden weigeren want hij was al meteen weg. 'Wie zijn het?' fluisterde Jugo. 'Een jonge met een bril en kap een andere met twee rode strepen op zijn wangen en hij zit op een grote hond en dan heb je nog een meisje , lang zwart haar en witte ogen.' zei Suigetsu. 'Witte ogen?' vroeg Jugo. 'Ja geloof me toch voor een keer.' zei hij kwaad. 'Hij heeft gelijk Jugo. 'O!' zei Jugo die daarvan schrok. 'We gaan maar eens. ' Zei Suigetsu maar toen ie opstond viel hij om en hij maakte veel lawaai in het doodstille bos. 'Nu hebben ze ons vast gehoord idioot!' zei Jugo die op Suigetsu's hoofd sloeg. 'Doe geen moeite dat meisje met haar witte ogen had ons toch gezien. Ze heeft de Byakugan. Ze kan Driehonderdzestig graden rond zich zien. Ze had ons al van meer dan tien meter verder op gezien als ze oplette maar als ze hier zitten zijn ze vast op missie en dan zijn ze zeker op hun hoede.

'Ik voel iemands aanwezigheid.' zei Hinata geschrokken. 'Eindelijk Avctie!' riep Kiba bij. 'Kan je ze zien?' vroeg Shino. 'Ik ben te vermoeid van de reis sorry.' zei ze. 'Geeft niets , we zullen opsplitsen en ze zoeken.' stelde Kiba voor. 'Goed idee maar vermijd een gevecht we weten niet met wie we te maken hebben. O ja en Kiba jij blijft hier om wat af te koelen.' zei Shino en vertrok zonder een verder woord. 'Oké baas.' zei Kiba kwaad. Hinata aarzelde even maar ging daarna ook weg. 'Pff blijf waar je bent.' zei Kiba spottend op een vervelend toontje. 'Mph , Kiba dit , Kiba dat , het is altijd weer wat!' hij was zo gefrustreerd dat hij niet zag dat Sasuke uit het struikgewas sprong. Hij hoorde Akamaru grommen. 'Wat is er jonge .... Oh! Jij hoe durf je je hier te vertonen? Je wilt niet praten hè dan maar voelen! Dieren mimiek! ' er groeide klauwen uit zijn vingers en zijn tanden werden scherper , en zijn neus spitser als een hond. 'Ik heb Akamaru zelf's niet nodig! Fang over Fang!' Hij vloog rond tollend op Sasuke af. Hij trok zijn zwaard om te verdedigen hij wist dat Kiba onvoorspelbaar was maar dit? 'Hmp je speelt het dus zo!' zei Sasuke. 'Chidori!' Hij vloog op Kiba af en raakte hem in zijn buik . 'Aaaargh!' riep Kiba van de pijn de bliksem bleef gek genoeg aan zijn lichaam wachten. 'Interessant.' zei Sasuke terwijl hij Kiba zag kermen van de pijn. 'Hij had iets van ijzer in zijn zakken , die houden de bliksem vast. Net als toen die ene keer op mijn zwaard dat moet ik meer proberen. Dank je Kiba je was een grote hulp al stelde je niet veel voor! Jongens!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen