Foto bij 23: After the fight - Gaara's loss

23:Na het gevecht - Gaara's verlies.

Sand valley

Gaara's chakra was bijna helemaal op ondanks dat hij de one-tails in zich had. Hij had alles in dit gevecht gegeven. Nu pas voelde hij de pijn van de wonde die Sasuke's true spear had aangebracht , hij was ook veel dieper dan Gaara had gevreesd, Hij zag het bloed er letterlijk uit stromen. Als hij geen ontwijkend manoeuvre had gedaan was het recht door zijn hart geboord. Hij liet de puinhoop van harde brokke zand ,die zijn Sand Prison hadden achtergelaten , weer tot het zachte mulle zand vloeien dat in de vallei had gelegen en verspreide het , op het bloed dat van Gaara's schouder af drupte recht in het zand , na kon je niet zien dat hier een gevecht had plaats gevonden. Gaara draaide zijn hoofd om. En zag het lijk van Sasuke op het geel ogende zand liggen Gaara ging op zijn knieën zitten en greep met zijn handen zijn haar vast en boog voorover. Kleine tranen rolde van zijn wangen in het zand. 'Het spijt me Naruto , ik kon me niet langer beheersen en liet me gaan. Ik ...' zei Gaara denkend aan zijn oude vriend. 'Kop op Gaara!' riep Sasuke. Gaara's ogen schoten geschrokken open en hij keek naar het lijk en zag hoe het in een witte rook op ging. Sasuke kwam uit een spleet tussen twee rotsen van de vallei tevoorschijn. 'Wat! Een schaduw kloon ?!' vroeg hij verbaast. 'Ja !' zei Sasuke droogjes met een grijns op zijn bleke gezicht. 'Dus toen , ik dacht dat je me met een schaduw kloon aan viel maar ik gooide je naar beneden en kon door de zandwolk niet zien hoe de "kloon" verdween maar toen zat jij dus al verstopt.' zei hij. 'Klopt.' zei Sasuke trots op zichzelf met zo'n plan. 'Ah daar ben je Sasuke.' zeiden twee stemmen in koor die Gaara niet kende.

Hij zag een slanke jonge met wit haar en hoekige tanden en een andere met oranje haar hij was groot en gespierd. 'Suigetsu , Jugo hoe is het met jullie gegaan?' vroeg Sasuke en hij sprong naast hen op de rots. 'Goed.' zei Jugo kort. 'Nou ik mocht van meneer niet mee.' mopperde Suigetsu. 'Maar je hebt wel een gevecht gehad?' vroeg Sasuke en hij knikte met zijn hoofd naar het grote zwaard van Suigetsu , op de afgeronde top ervan lag een meisje. 'Temari!' riep Gaara die haar nu pas opmerkte. Sasuke's groep negeerde het geschreeuw compleet. 'Ik vond haar onderweg naar een rivier om op krachten te komen , ze was een eitje om om te leggen ik won zo, Maar ik kon haar niet weerhouden een vogel te laten versturen.' zei hij. 'Jullie hebben beide goed gestreden ,de Suna shinobi zijn sterk al had ik meer van hun leider verwacht!' zei Sasuke en hij keek Gaara recht in de ogen , wiens wond snel genas door de krachten van de one-tails. 'Waar gaan we nu heen?' vroeg Suigetsu aan Sasuke. 'Je bent een idioot!' zei Jugo. 'Wat!' riep Suigetsu boos. 'Ik ben misschien niet zo slim en doe ook wel eens domme dingen maar dat zegt niet dat je zo iets mag zeggen als ik een normale vraag stel aan Sasuke!'
'Hij heeft gelijk!' zei Sasuke. 'O ja?' zei Suigetsu verward. 'Ja we gaan de weg toch niet zeggen vlak naast de vijand , die immers al een vogel naar konoha hebben gestuurd. ' zei Sasuke wijzend. 'We gaan!' en ze verdwenen het bos in. 'G ... Gaara ... Kankuro!' zei Temari stil. 'Ja ... ik weet het.' zei hij en er rolde een traan over zijn linker wang.

Reageer (1)

  • Luckey

    Whoop whoop
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen