Foto bij Nee

Kate P.O.V.:

Net als ik op het balkon wil landen gaat de deur open ik kan nog net op de deur staan en tot mijn grote verbazing heeft de man niks door. Als hij weer terug naar binnen gaat moet ik snel springen want anders val ik en ben ik wel van alles af. Misschien blijf ik toch staan. Nee toch niet. Ik spring op het randje en pak mijn tas die ik al had gegooid ik doe hem op mijn rug wat lukt omdat ik maar een klein rugzakje bij me heb. Als ik in de ruit kijk zie ik mezelf: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=94440780&.locale=nl. Mijn hare zitten in een hoge paarde staart en ik pak mijn hoed vast. Dan spring ik veder naar beneden je kan denken waarom neem ik niet gewoon de lift of de trap. Nou omdat ik dan moet zorgen dat ik ze niet tegen kom en nu volgen ze me te minste niet. Als ik weer op de grond land zie ik de jongens, Esmee en Gina. Al snel komen de anderen meiden hysterisch naar beneden gerent. 'Jongens Kate is weg' gilt Dina. 'Niet echt ze staat daar' zegt Rein en wijst naar mij. Ik draai me om en zet mijn zonnebril op ik begin te lopen op naar een nieuw leven, nieuwe vrienden geen jongens en bovenal geen Nils.

Daan P.O.V.:

Ik kijk naar mijn zusje dat weg loopt ze lijkt verdrietig maar ik weet niet waarom. Als ze zich omdraait en weg loopt blijf ik versteend staan. Ik zie hoe Dina, Ilse, Esmee, Gina en Nikki langs me rennen achter Kate aan die gewoon nog rustig loopt ook al is dat best snel. Zelfs lopend is ze nog sneller ik herpak mij zelf en ren achter haar aan. De jongens twijfelen even maar rennen dan ook achter haar aan zelfs Nils die daar als een hoopje verdriet had gezeten rent nu achter haar aan. Ik zie dat ik nog een stapje bij moet zetten wil ik haar inhalen niet dat dat gaat lukken want Kate rent nu gewoon echt tegen de muur op en zet zich af. Ik kijk even maar ren dan weer achter haar aan zelf is ze nu ook gaan rennen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen