Aankopen
Vandaag kwam ik per ongeluk in de winkelstraat van Turnhout terecht omdat we lege batterijen gingen wegdoen voor de radiozender Nostalgie. Dus ik liep de geliefde Kruidvat binnen waar ze mijn favoriete budgetmerken verkopen: Essence en Catrice. Ik volg de laatste tijd de wisseling van assortimenten niet, maar ik zag enkele leuke nieuwe spulletjes in de rekken van Essence liggen. Namelijk een Franch manicure brush en een glow in the night topcoat. 1x raden wat ik gekocht heb!
Wat zat er in het winkelmandje?
- French manicure brush van Essence
- Essence nail art: glow in the night topcoat (nr 18 FLy Firefly Fly)
Wat is het?
French manicure brush
Zoals de naam het al zegt is het een penseeltje speciaal gemaakt om French tips mee te maken. Ik vind persoonlijk daarvoor het borsteltje misschien net iets te smal omdat ik mijn duimnagel bijvoorbeeld al in 2 keer moet doen omdat het niet de volledige breedte bedekt. Maar los van dat wil ik het echt een keer uitproberen.
Binnen in het kartonnetje zit een gids. Dus gooi het kartonnetje zeker niet weg! In de gids staan 4 dingen: styling tips, hoe je met het penseelje een Franch manicure maakt, hoe je met het penseeltje een moon manicure maakt en enkele tips in gebruik. Volgens 1 van die tips is dit penseeltje een goede vervanger van de french manicure tip guides zoals ik gebruikt heb in mijn halve maan manicure. Als het echt zo is, dan is een borsteltje vele interessanter dan die plakkertjes die je na gebruik weggooit. Het penseeltje moet je enkel schoonmaken en je kan het weer een andere keer gebruiken.
Ik ga het sowieso een keer uit proberen. Ik weet niet of ik er foto's van ga maken en ze hier ga posten.
Prijs: €1,69
Glow in the night topcoat (nr 18 FLy Firefly Fly)
Ook hier kan je al raden wat het doet: oplichten in het donker. Essence kwam vorig jaar ook al uit met een 'Glowing in the dark' topper, maar dat was een topcoat die je enkel zag onder de blacklights. Nu komt Essence met een echte glow in the dark. Omdat ze al 'Glowing in the dark' hadden, zijn ze met de naam 'Glow in the night' gekomen. Ik ben er heel enthousiast over omdat het eigenlijk naast de blacklight topper, mijn eerste glow in the dark is. Ik kom het anders nooit tegen in de winkels en ik ben van nature een beetje wantrouwig naar webshops toe.
Het flesje bevat een lichtgelige/witte substantie die je als topcoat hoort te gebruiken. Op de sitevan Essence geven ze de tip dat je ook figuurtjes kan maken die dan oplichten in het donker.
Het is net zoals het penseeltje nieuw sinds komende herfst, maar ik vond het nu al in een Belgische Kruidvat. Maar omdat het misschien nog te nieuw is en pas in september in de meeste winkels te vinden is, vond ik ook geen andere site/blog waar iemand het al gereviewed heeft. Daarom dat ik het voor jullie ga doen!
Prijs: €1,89
Wat denken jullie van mijn nieuwste aankopen?
Reageer (2)
Super aankopen zeg! Ik wil ze ook wel:)
1 decennium geledenGa je snel posten als je dit hebt gebruikt?!
Ben zooo benieuwd.
Xxx
Allebei ga ik denk ik wel aanschaffen.
1 decennium geleden