Deel 3
Gustav gooit zijn tas in de hoek van de kamer en ploft neer op een stoel.
"Gustav is verli-iefd." plaagt Georg en geeft hem speels een tik.
"Ach joh, hou je mond." mompelt Gustav. Tom kijkt in de minibar. "Ja! Bier!" roept hij enthousiast. Bill kijkt hem verontwaardigd aan.
"Mein gott, heb je nou nog niet genoeg gezopen? Al het bier in de bus heb je ook al opgemaakt." Tom lacht en maakt een flesje open. "Lang leve bier, toch?"
Ook Georg neemt een flesje uit de minibar.
“Gustav, moet je ook wat?”
Gustav reageert niet. Hij denkt aan het meisje. Georg loopt op Gustav af en zwaait voor zijn neus.
“Wat moet je?” vraagt Gustav droog. Georg lacht. “Of je ook wat drinken moet!” Gustav knikt.
“Zit je nou nog steeds met je gedachten bij die meid?” vraagt Tom terwijl hij zijn laatste slok naar binnen giet.
Gustav haalt zijn schouders op. “Je weet dat je haar waarschijnlijk nooit meer ziet.” zegt Bill een beetje negatief. Gustav zucht en kijkt hem arrogant aan.
“Wat ben je toch weer lekker positief.” Verontwaardigt haalt Bill zijn schouders op.
“We reizen de hele wereld af. We zijn elke week wel ergens anders. Denk je echt dat je haar nog zult zien?”
Gustav staat op. “Je hebt gelijk. Ik moet haar uit m’n hoofd zetten.”
Hij kijkt afwezig door het raam naar buiten. Toch voelt hij diep van binnen dat hij het niet moet opgeven.
“De fans staan er nog steeds, weten jullie dat?” Misschien staat ze er nog wel tussen, denkt hij.
Tom rekt zich even goed uit en loopt dan richting het bed, waar hij zich languit laat vallen. “Oké, ik wil de sfeer niet bederven ofzo, maar we moeten zometeen wel naar de studio.”
Reageer (2)
<3
1 decennium geleden;o
1 decennium geleden