Dag 41 liveshow deel 1
Dit is de 5e liveshow hier is de presentator Marc. " Hallo allemaal welkom bij de 5e liveshow, dit is de enigste liveshow waar me veel mensen uit het huis halen we halen maarliefst 6 bewoners het huis uit. Wat was het voor een week in het huis. Tobias heeft Xavier in elkaar geslagen en hij zit nog steeds in voorarrest. Hans en Lynn hebben het goed gemaakt maar tussen Ben en Callum, Sophie en Jolie en Noortje en Chanti hadden drama. Het is tijd om nu 3 van de 4 aarstvijanden het huis te halen, we gaan praten tegen het huis. Hallo Big Brother huis dit is Marc, Hans, Callum, Chanti en Sophie 3 van jullie moeten het huis verlaten. Nederland heeft gestemd en de vijand die niet blijft is.................................. Sophie.
Nog een vijand die niet mag blijven is ..........................................Hans.
Het gaat tussen Chanti en Callum de vijand die in het huis mag blijven tot misschien wel de finale is...............................................CALLUM.
Oh my god, geweldig iedereen felicteerde Callum behalve Ben.
Dit is Big Brother, Sophie, Chanti en Hans jullie zijn afgevallen verlaat het Big Brother huis nu.
Ze namen afscheid en verlieten het huis.
Dames en Heren applaus voor 3 van de vijanden, Chanti, Sophie en Hans.
Wat was een week voor jullie. Sophie hoe was het om Jolie te zien na zo lange tijd.
Ik was nerveus eerlijk gezegd, maar ik heb geprobeerd mijn excuses aan te bieden.
Hans, het moment dat jij de lesbische geaardheid van je dochter accepteerde was dat een emotioneel moment.
Ja dat was het zeker ik ben geen emotioneel man maar nu werd het toch even teveel.
En als laatste Chanti, waarom heb je het geheim van Noortje verraden.
"Omdat zij liegt over alles zij wilt alleen maar verwend worden het mooiste meisje van de klas en daarom wou ik ook haar in problemen brengen. En dat voelde zo goed. Nog een laatste vraag voor jullie allemaal wie mag er gaan winnen, Hans
Voor mij mag Lynn winnen en anders mag Xavier winnen en Sophie
Jolie natuurlijk en anders Luna
En voor Chanti, ik vind dat Jolie of Chloe de winnaar hoort te zijn,.
Oke dank jullie wel voor een leuke week in het huis en tot de finale waar jullie als publiek zullen zijn.
In deel 2 van de liveshow halen we een van de indringers eruit en is het afgelopen voor Ben, Xavier of Jolie.
Er zijn nog geen reacties.