Foto bij OO4

lilly pov

Ik loop over het schip opzoek naar de brug, o god ik heb op school geleerd wat dat was. kom op lilly denk! o ja! waar de kapitein het schip bestuurt! snel loop ik er heen om 5 keer over mijn jurk te struikelen. 'kut jurk' fluister ik geirriteerd en loop door. als ik aankom staat james al te wachten. 'het spijt me dat ik zo laat ben' verontschuldig ik me en strijk een van mijn loshangende plukken achter mijn oor. 'dat is niet erg, ik ben hier ook pas net aangekomen' zegt hij en houd zijn hand naar me uit. iets wat aarzelend pak ik hem vast en zo lopen we over het schip. 'en, wat doe jij zoal in je vrije tijd' vraagt James uit het niets. ik denk even na en antwoord dan 'het liefste ben ik buiten of rijd ik paard' woehoe eerste keer dat ik de waarheid spreek sinds ik hier ben. 'een buiten mens dus' ik knik en we lopen in alle stilte verder. 'morgenavond is er een feestje bij de eerste klas, kom je ook?' vraagt james. 'dat lijkt me leuk, ik zal er zijn' zeg ik voor ik er erg in heb. 'mooi ik wacht je dan op' hij leid met het a la carte cafe binnen en schuift een stoel voor me naar achteren. ik ga zitten en dan gaat hij zelf ook zitten. hij bestelt voor ons beide een desser en een rode wijn. 'en lillith vertel eens waar kom je vandaan. 'ik kom uit Southampton' zeg ik. 'holmes chapel' ik glimlach naar hem en het dessert komt aan. het is een stukje taart met glazuur en een citroen vulling, mijn FAVORIET!! 'en james vertel eens iets over jezelf' zeg ik en kijk hem aan. 'nou ik ben dol op muziek en mijn familie, ik doe soms aan sport, niet veel meer' ik knik en schenk hem een glimlach waarna ik een stukje taart in mijn mond. ohhh ik houd van taart!!!

Reageer (1)

  • Marly2801

    hahahhahahahahahhahah me tooooo:P
    snel verder!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen