Foto bij Hoofdstuk 8.

Nog even een stukje vandaag :D
Willen jullie jullie mening geven?!
Kuss

Oke.. Ik ga naar Twitter en tweet:
@Reinduif: Vandaag gezwommen met lieve @xAmber_mainiac Morgen Twitcam van ons 2en Mainiacs!! Leuk nieuws!! x
En de reacties stromen weer binnen, heel veel verschillende dingen.
Duuh,het nieuws is sws dat jullie hebben x. OEEHH Benieuwd! Rein LoveYou. Ga je twitcam doen met dat lelijke kind? HAHA Ik ga niet kijken.
Op die laatste Tweet ga ik reageren!
@Reinduif; JA ik doe twitcam met haar, en nee ze is NIET lelijk! Normaal zet ik er altijd een 'x' achter. Maar nu niet.



Vanuit Amber

Ik zie dat Rein me heeft gelinkt in zn tweet.
@Reinduif: Vandaag gezwommen met lieve @xAmber_mainiac Morgen Twitcam van ons 2en Mainiacs!! Leuk nieuws!! x
Er zitten heeel veel lieve reacties tussen. Daar ben ik blij om. En Rein neemt het voor me op in zn laatste tweet. Zo lief (:
'Amber kom je eten?' Vraagt mn moeder als ze mn kamer binnenkomt. 'Jaa ik kom eraan.' Roep ik. Ik tweet nog even iets naar Rein
@xAmber_mainiac: Thanks lieve @Reinduif !! Zie je straks (; x
Ik loop naar de tafel en mn ouders en broertje zitten er al. Als ik ook aan tafel zit zeg ik: 'Zullen we om 7 uur een ijsje gaan halen?' 'Oh wat een leuk idee!' Zegt mn moeder. Ja dat gaan we doen!
Als we hebben gegeten pak ik mn telefoon en zie ik een whapje van Rein.

Rein: Klaar met eten? Wij gaan nu weg. Ben nerveus om te vertellen (; Zien jullie zo babe! x
Amber: Wij gaan nu ook weg. Jeej zie ik je weer ^^ Loveyou schatt x

Als we aankomen bij de ijssalon zie ik Rein staan. Ik ren naar hem toe en knuffel hem. Hij wil me zoenen maar ik wenk dat ie nog even moet wachten. Ik fluister dat onze ouders alleen nog weten dat we vrienden zijn. Als iedereen bij elkaar staat maken onze ouders broertjes en de zus van Rein kennis. Grappig dat we elkaar hier tegenkomen, Rein en Amber gaan zo leuk met elkaar om (: Zegt mn moeder. Ja inderdaad! Zegt de stiefmoeder van Rein. Jaa.. Zeggen Rein en ik grinnikend.
Als we een ijsje hebben gehaald zegt Chrisje: 'Ik heb het idee dat jullie ons wat te vertellen hebben. Klopt dat?' Rein en ik kijken elkaar lachend aan en Rein geeft me een zoen. Is dat duidelijk? Vragen we lachend in koor. 'Ahw wat schattig! Hebben jullie verkering?' Vraagt mijn moeder. Jaa sinds gister en we gaan het morgen via een twitcam aan alle Mainiacs vertellen. Goed idee! Zegt de vader van Rein. We lopen hand in hand terug richting onze huisjes. Willen jullie morgenavond komen eten? Vraagt mijn moeder? Jaa roepen Rein en ik in koor als 2 kleine kindjes. We lachen en Rein slaat zn arm om me heen. Iedereen lacht. Maar willen jullie dat? Vraagt mijn moeder.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    snel door

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Nieuwe abbo leuk!! Snel door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen