Foto bij drie.

zucht, just read it. (:

Als je binnen bent, trek je je mooie zwarte jas uit, en geeft hem aan je moeder. Want je bent nog te klein om bij de kapstok te kunnen. Je reikt naar de deurknop, en doet hem omlaag. Sinds kort kun je zelf de deuren opendoen. Daar ben je erg trots op, dus doe je extra vaak de deuren open, ook voor Tom. Want hij kan net niet bij de deurknop.
‘Bill en Tom!’ hoor je mama zeggen. ‘Huh, ja wat?’ antwoord je, want je was samen met Tom tv aan het kijken. ‘Het is alweer half negen, en het is tijd om naar bed te gaan. Het is veel te laat voor jullie.’ Jij en Tom staan op, en lopen moeizaam de trap op. Je bent best wel moe. Als je hoofd het kussen raakt, val je meteen in slaap.
-volgende dag-
Je bent net wakker geworden, en wrijft in je ogen. Het is de volgende dag! denk je. Tijd om naar Emily te gaan. In zo’n korte tijd ben je best bevriend met haar geworden. Je draait je om, en laat je uit bed vallen. Dat kan, omdat mama er een zacht kleed heeft neergelegd, want vroeger viel je vaker uit bed. Je pakt je kleren, en probeert jezelf aan te kleden. Het lukt nogsteeds niet, en je rent naar beneden, op naar mama. ‘MAM! Mag ik strakjes naar Emily?’ vraag je, en het mag. ‘Als je maar kleren aanhebt’ antwoorde mama lachend. Ze helpt je met je shirt en je broek, en geeft je een broodje pindakaas. Je eet hem snel op, en rent de deur uit, opweg naar Emily. ‘Hee, krijgt mama geen kus meer?’ vraagt mama, en je geeft haar snel een kus op haar wang. Zo snel als je kunt ren je naar het huis van de familie Brock.
Buiten adem kom je bij hun voordeur aan, en je drukt op de bel. Je ziet dat Lizette open doet. ‘Hoi Bill, kom binnen’ zegt ze tegen je. ‘Hoi, ehm, is Emily er ook?’ vraag je, en Lizette neemt je mee naar de woonkamer. Daar zit Emily tv te kijken. ‘HOI BILL.’ zegt Emily blij. ‘HOOOI’ jullie zijn blij elkaar weer te zien. En dat terwijl jullie elkaar pas een dag kennen. Samen kijken jullie naar Dora. Je houdt van al haar avonturen. Het is zo spannend, dat ze dat allemaal durft!

Reacties? ;D

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen