010
omdat ik erg in de schrijf-mode ben en omdat ik van jullie hou is hier nog een stukje <3
comments enzo zijn welcome.
Bliep, Bliep, Bliep!! Met een groot geweld sloeg ik mijn wekker af. Er kwam een raar kreunend geluid uit mijn mond. Ik moest echt uit mijn bed rollen om op te staan. Ik keek naar buiten en zag dat het weer eens regende. Op zich was Forks niet zo anders Nederland. Regen, Regen en nog eens regen... Ik opende mijn kast. pakte er kleren uit. ik kleedde me aan en liep naar benden. Half 8 moest ik gaan en het was nu tien voor half 8. ik maakte snel een kom muesli en at het in een record tijd op. ik keek snel naar de klok en pakte mijn tas. er zat nagenoeg niets in want boeken zou ik op school krijgen. ik pakte mijn longboard en reed naar school. de school was dichtbij dus ik denk dat ik een 15 minuutjes moest longboarden. Het was niet echt te missen want het was aan het einde van de weg en er stond een groot bord met: FORKS HIGHSCHOOL. Eenmaal op de parkeerplaats, zag ik dat iedereen met de auto was. ik was al 17 maar had nog nooit mijn rijbewijs kunnen want in Nederland dat pas mag halen als je 18 bent en omdat mijn moeder daar geen geld voor over had... Ik weet dat als je een nieuweling bent dat je dan niemand je kent, maar dit was erg... ik stapte van mijn longboard af en pakte het onder mijn hand. Ik liep richting het secretariaat en klopte op de deur. 'Binnen' zei een vriendelijke vrouw aan de andere kant van de deur. ik opende de deur en liep naar binnen. Er bekroop mij een geur die ik nog nooit had geroken. Het was sterk en het rook niet echt slecht maar ook niet lekker. Ik keek rond en zag alleen een jongen staan. hij had donker haar en hij was erg groot. hij leek wel ouder dan een gewone jonge die naar school ging. Maakt niet uit dacht ik. 'kom maar verder' zei de vrouw achter de balie. "Belle black?' vroeg de vrouw. 'Ja, helemaal.' hier zijn is je rooster, je krijgt de boeken van je docenten en dit is je kluis sleuten. dat is het wel zo'n beetje.' ze gaf me mijn rooster en sleutel en zei me gedag. Dit werd nog een lange dag.
ik keek op het rooster en zag dat ik eerst scheikunde had. Ik had het altijd al een leuk vak gevonden, alleen was ik er gewoon niet zo goed in... ik pakte mijn mobiel uit mijn tas en keek hoelaat het was. Nog 10 minuten voordat de les begon. ik had me God geen idee waar de klas was dus ik ging maar opzoek. Net voor dat de bel ging kwam ik aan. Iedereen zat al. Dat zul je altijd zien. Ik liep een beetje onzeker naar de leraar. 'Hi' 'Hallo, Belle Right?' zei mijn leraar nors en kort af. 'Yes, that's me' Zei ik glimlachend. 'right. here are your books.' hij wees naar een tafel. Blijkbaar denkend dat ik dat zou snappen? Ik snapte de clue en liep naar de tafel. Er zat alleen een meisje aan de tafel. ze zag er nogal tuttig uit. En zo begon mijn eerste dag op school. yay!
Er zijn nog geen reacties.