Hoofdstuk 27 - froukje
wacht nee hoorde ik nou mijn naam? mag ik met hun mee naar de luxe kamer!! COOLL!! ik pakte snel me spullen en liep naar het hotel. ik klopte op de deur en die focking knappe jongen die ik al gespot had deed open, ohmygodd hij is knap!! hee ik ben owen. hoi ik ben froukje. kom binnen zei hij en ik liep achter hem aan naar binnen. ik stelde me voor en bedankte hen dat ik mee mocht met hen. kom jacuzzi riep nils. ik trok gauw me bikini aan in de wc, en liep naar het balkon waar de grote jacuzzi stond. daan rein owen en nils waren er al. ik ging naast owen zitten. hij sloeg ze arm om mee heen en duwde me dichter naar hem toe. ooh man wat voelde dit goed.na 10 minuten zatten de andere meiden er ook in. yasmine en nils zaten heel klef tegen elkaar, ik wist nou niet zeker of ze iets hadden. en daan en fien die hadden niks hoorde ik nils zeggen maar ze wouden allebei wel dat kon je zien. esmee zat tussen yasmine en fien in, en rein keek verdrietig haar kant op. oke dit is echt dikke shit tussen die twee. owen: hee froukje waar zit je met je gedachten? ooh nee ik was gewoon even aan het dromen zei ik maar gauw. over owen? vroeg daan mij. ik kreeg blosjes op mn wangen en keek gauw weg. fien: Daan doe nou niet zo flauw. Daan: oh vind je dat ik flauw doe ja? fien: ja heeeeel flauw en ze keek glimlachend naar daan. oke je krijgt de kietel dood zei daan tegen fien. oke ik ga er uit zei rein. Yasmine: kom nils zullen wij er ook uit gaan? we gaan film kijken zei owen met een brede glimlach. iedereen stemde in. daan en fien wouden nog even sterren kijken in de jacuzzi. we droogden ons af en liepen naar binnen.
Reageer (2)
Waaaaj leukkk!! x
1 decennium geledenhaha snel verder! X
1 decennium geleden