Foto bij 007.

Beetje een saaier stukje, maar binnenkort komt het concert ;)
willen jullie dat ik het concert uitschrijf in verschillende stukjes of in maximum 2 stukjes ?

Elisabeth Rose.

"Hi." zei Ash.
"Hey." zei ik terwijl ik bleef staren naar hem.
"Euhm, alles goed?" vroeg hij een beetje verlegen. "Ja natuurlijk. Je bent gewoon zoveel veranderd." stamelde ik.
"Haha, ja je hebt me al 2 jaar niet gezien." zei hij.
"Ja dat is waar." zei ik terwijl ik hem nog eens van kop tot teen bekeek. "Ik veronderstel dat je het goedkeurt wat je ziet aangezien je blijft staren." grinnikte hij.
"Ja het bevalt me wel." zei ik en schonk hem een knipoog. "Jij bent anders ookwel een mooie verschijning." zei hij wat verlegen.
Ik voelde een blosje opkomen en probeerde mijn haar wat voor mijn kaken te hangen.
Ashton kwam dichter bij legde zijn armen rond mijn middel en trok me in een stevige knuffel. "Dat was lang geleden." fluisterde hij.
Een kleine giechel verliet mijn mond en ik hield hem stevig vast. Ik voelde zijn warme adem in mijn nek en kon een kleine rilling over mijn lichaam niet verbergen.
"Kben klaar." riep Finn die storend de living binnen liep.
Ashton liet me los en ging direct Finn een 'broederlijk' knuffel geven.
"Hoe komt het eigenlijk dat je terug in Londen bent." vroeg Finn.
"Nu ik afgestudeerd ben, kan ik touren met mijn band." zei Ash.
"Band?" vroeg ik. "Ja 5 Seconds Of Summer." zei hij met een grote glimlach.
Mijn mond viel open. "Wat?" vroeg Ash.
"Jullie zijn het voorprogramma voor One Direction op vrijdag." stamelde ik.
Ashton zijn mondhoeken krulde omhoog. "Inderdaad, vanaf nu vrijdag touren we samen met hun." zei hij blij.
"Ai ai." zei Finn stil. "Is er een probleem." vroeg Ash. "Wel ons Beth hier. Is een grote fan van 1D en zeker van die krullenbol." zei Finn. "Tis Harry." riep ik. "Dat bedoelde ik dus." zei Finn en we schoten allemaal even in de lach.
"Ik heb hem al een paar keer gezien, toffe gast." vertelde Ashton mij. Ik knikte en kon een glimlach niet onderdrukken.
"Zullen we dan vertrekken?" vroeg Finn. "Jup." zei Ashton en we stapten allemaal in zijn auto.
De hele avond hebben we nog gelachen en plezier gehad. Ashton heeft me veel over 1D verteld en ook heel veel over Harry.
Dit maakte mijn gevoelens voor Harry nog sterker nu hij zo dichtbij leek. Of zijn het geen echte gevoelens, voel ik nog altijd wat voor Ash?
"Gaan we dan naar huis, het is morgen school. En ik wil nog wat tv kijken" zei Finn rond 9 uur.
"Ok." zeiden ik en Ashton tesamen. "Waar slaap je nu?" vroeg Finn als we al in de auto zaten.
"Ik vroeg me af of ik bij jullie kon blijven. De andere bandleden zijn bij hun familie gaan slapen, maar de mijne wonen hier niet meer." zei Ashton. "Tuurlijk kan je bij ons blijven, zolang je maar wil." zei Finn blij.
"Het zal wel de zetel worden, of bij Beth op de kamer. Want ik heb geen plaats meer voor een luchtmatras door de rommel op mijn kamer. Kzal morgen opruimen dan kun je bij mij slapen." zei Finn en ik knikte bevestigend.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen