Je bent net met Sasuke/James de base van Orochimaru uitgelopen omdat jullie naar Konoha gingen voor betere trainkleren.

Jullie komen aan in Konoha en je vraagt: 'Mag ik weer als een idioot doen?' 'Nee.' 'Ik mag je niet.' 'Ik jou ook niet.' En jullie lopen verder. Jullie lopen naar de kledingwinkel en je ziet Kiba. Je rent naar hem toe en roept: 'HAAAAAAAI. HAAAI. HAI KIBA! HAAAAAAAI.' Hij kijkt je verbaasd aan. 'En jij bent?' Vraagt hij. 'OW! HAD IK ME NOG NIET VOORGESTELD! IK BEN _______!' 'Je mag wel stoppen met schreeuwen.' 'Oke Kiba.' Dan zie je dat Akamaru naast hem staat en je begint hem te aaien. Akamaru begint je af te likken en je knuffelt hem. 'Cac cacnea!' Zeg je weer. En je bedenkt dat je dit nu al twee keer hebt gezegd na geknuffelt te hebben. Je ziet dat alle mensen je raar aankijken. Je loopt terug naar Sasuke/James alsof er niks aan de hand is. Jullie stappen de winkel in en je loopt tegen Naruto op. Je zegt geen sorry maar begint hyper te springen en roept: 'BAKA! BAKA! BAKA! BAKA! BAKA! BAKA! BAKA! BAKA! BAKA!' Naruto kijkt je aan. 'Wie ben jij!?' 'Ik ben ________. En jij bent Naruto. En dus een baka!' Naruto loopt zonder nog iets te zeggen door en je kijkt hem na met een: wat heeft hij nou? blik. Sasuke/James zuchtte: 'Je zou niet als een idioot doen.' Je negeert het en je ziet ineens uberhippe kleren hangen. Je pakt ze snel van de rekken en gaat ze passen. Je showt ze aan Sasuke/James, die kijkt je verveeld aan en zucht: 'Zolang je er in kan trainen vind ik het best.. Waarom laat Orochimaru mij dit opknappen..' Je grijnst en denkt: Hij vind het niet leuk yay! Krijg je als je zo serieus bent! En een tijdje later heb je alles gepast en een tas vol gekocht. Dan ren je naar de tandenborstels en bedenkt dat ze je zonder wat dan ook hebben meegenomen. Je propt snel wat ondergoed in je armen en je pakt een tandenborstel en een borstel en al dat soort dingen. Jullie lopen naar de kassa waar Sasuke/James betaalt. Ineens schreeuw je: 'ALLES VOOR GRATIS!' En je ziet in de winkel iedereen ineens alles pakken. Sasuke/James had net betaalt en jij rent de winkel uit. Als Sasuke/James buitenkomt pak je de tassen uit zijn handen en schreeuw je: 'RENNEN!' Jullie komen nog net optijd buiten de poort van Konoha en je word dan ineens een boom ingesleurd. 'Dit flik je nooit meer!' zegt Sasuke/James, en hij pakt je bij je arm zodat je vanzelf meespringt naar de andere bomen, terug naar de base van Orochimaru.

Reageer (3)

  • Phoebs

    Ik val van mijn bed op de grond en ik rol over de vloer tot ik mijn hoofd stoot tegen die muur die hier uit het niets staat ;s en vroeg me niet waarom maar ik heb net tegen een muur zitten schreeuwen dat hij ergens moet gaan staan en dat luistert niet btw te grappig

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    * lacht nog steeds op de grond*
    zo lollig verhaalXD

    1 decennium geleden
  • ankaietje

    whahahaahh

    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen