lucy pov
er was iemand die je wakker schuddeje keek met moeizame ogen naar de openhaard en zag een man der in je schrok je dood en ging meteen rechtzitten. jij: wat is dat. draco : je vaderrr. opeens was de openhaard uit alles was donker en je keek draco aan.jullie hoofden waren niet ver vanelkaar . zyn hofd kwam steeds dichter by je sloot je ogen en je voelde draco zyn lippen op de jouwe.na een tijdje liet hy jou lippen los. je keek hem recht in zyn ogen aan en je glimlachde . nou nog hopen dat hy ok ging glimlachen..................


je keek draco een tijd aan hy glimlachde nog steeds niet je keek hem verdrietig aan en je zag dta hy langzaam een gilmlach trok .draco zag dat je verdrietig keek en tilde je kin op (want je keek naar beneden)

draco pov

haar lippen gingen zachtjes van de jouwe af zo teer zo liefdevol je keek der aan je zag dat ze lachde maar daarna keek ze verdrietig je glimlachde heel teder en tilde haar kin omhoog dat ze recht in je ogen moe skijken. je drukte zachtje je lippen op die van haar die uitliep tot een tongzoen.plots schrokken jullie van een luide knal je liep naar het raam en zag een groep dooddoeners buiten staan . jij: lucy kom snel hier heen. lucy: wat is er dan .en ze kwma meteen nara je toegelopen lucy keek nara buiten en ze zag alle dood doeners.lucy: wie zijn dat . jij: doodoeners mijn vader zit er ook tussen men moeder ook en misschien jou vader ook.lucy: echt?.jij: ja kom we gaan naar buiten maar wel stil zijn.lucy: is goed.

lucy pov
je wa sonwijs zenuwachtig misschoen leerde je nu je vader kennen die iedereen haate draco gelukkig niet hy zei dta hy geen goeie dingen doet maar dat het ook geen slechte man is hy is altijd aardig voor draco geweest.patty kwam ook naast draco lopen.
jij: wat moet je .zei je rustig.draco kneep zachtjes in je hand.hy nam je appart om wat te zeggen.draco: waar je vader by is moet je geen grote mond hebben hy heeft my uitgekozen om met patty te trouwen wat niet gaat gebeuren want jij bent nu hier in zijnleven.jij:oke en je gaf hem een kus. je wou weer verer loen maar draco ha dje hand nog vast en hy bleef staan. je keek hem aan . draco: ik wil je nog wat vragen .je keek draco vragend aan en kninkte dat hy verder mog.draco: wil je mijn meisje zijn.je glimlachte en gaf draco een innige zoen.draco: betekend dat ja. je knikte hevig.hand in hand liep je naar buiten waare patty al stond.je stond zenuwachtig naast draco.man1: war is de dochter van voldemoord.jij: hier riep je zelfverzekerd

Reageer (2)

  • ankaietje

    verderrr!!! because i like it!!

    1 decennium geleden
  • LOKIxMARVELx

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen