Foto bij 009

Heeee mensen!!

Ik ben nog op vakantie (sorry voor het lange late wachten) maar ik heb slecht tot weinig wifi en ook weinig tijd om te schrijven...

Maar! geen paniek! hier is weer een stukje!!

side note: Ik ga er dingen van The Vampire Diaries door doen. Niet in de vorm van gebeurtenissen, maar in de vorm van hoe mensen zich gedragen :D NO HATE

Greets Danielle xx

-Belle Black-

Na mijn 4 broodjes keek ik op de klok en vroeg me af of Jacob al klaar was. Ik liep naar boven en keek in zijn kamer, daar lag hij niet. Raar. dacht ik bij mezelf. Ik liep snel even naar beneden en keek richting de bank. Een normaal mensen zou daar allang hebben gekeken, maar ik ben niet normaal wist ik van mijzelf.
En daar lag hij hoor helemaal uitgeteld en uitgebreid op de bank. De tv stond niet aan. Had hij vast op timer gezet of zoiets? Het was half 10 dus ik dacht: laat ik hem maar eens wakker maken.
En nogmaals een normaal mens zou hem rustig heen en weer schudden en zachtjes zijn naam noemen, maar de gekke belle moet het anders doen. Ik liep een pas of 2 naar achteren en nam een aanloopje, toen ik bij de bank kwam sprong ik met een hels kabaal 'JACOB, WAKKER WORDEN!!!' en plofde boven op hem en hij werd wakker. Vond die niet zo leuk...
'BELLE, wat doe je?!' schreeuwde Jacob met en overslag midden in zijn zin door de schok die hij had beleefd.
'HAHAHAAAHHAH' ik viel hard op de grond al lachend. Jacob kon er uit eindelijk ook wel om lachen. gelukkig maar.
'Waar was jij vanmorgen vroeg eigenlijk.?' vroeg ik toen ik uit was gelacht en mijn kaken geen pijn meer deden.
'Uhhm..... Ik was bij Seth.' antwoordde hij snel.
'Waarom?' vroeg ik oprecht geïnteresseerd. Ik weet niet wat het was, maar sinds dat kampvuur gedoe kon ik maar aan een ding denken. Seth.
'Jongens dingen' antwoordde Jacob snel . Uhuh sure, dacht ik, maar ging er niet op door. daar was ik te moe voor en ik moest morgen toch echt geloven aan school... Het inschrijven duurde iets langen dan normaal , maar dat maakt niet uit. 'He ik ga naar mijn bed, ik weet niet wat jij doet maaruhh. Doei en slaap lekker!' Ik gaf hem een zoen op zijn wang wat ik wist dat hij dat niet zo leuk vond en rende toen snel naar boven. Ik trok mijn grootte kledingkast open en pakte een te groot en oud slaap shirt en een voetbalbroekje van AJAX uit de kast. Ik liep naar de badkamer en kleedde mij uit. Na een half uurtje douchen kleedde ik me weer aan en liep naar mijn kamer. Ik had een mooie kamer. aan de andere kant had ik een mooi raam met een soort bankje. Ik pakte mijn oortjes en mijn mobiel. Zette mijn muziek op en ging in bed liggen. Het enige wat ik nog weet is dat Jacob langs liep en mijn welterusten wenste. Morgen school. GADVERDAMME!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen