Foto bij 006.

Elisabeth Rose.

Hij mompelde iets maar ik verstond het niet.
Ik nam zijn gezicht vast met mijn 2 handen. "Marc wat heb je gedaan?" vroeg ik. "Het zou kunnen dat ik Demi geslaan heb." zei hij.
"Je hebt wat?" vroeg ik met een kleine glimlach op mijn lippen.
"Ik heb Demi geslaan." herhaalde hij. Ik knuffelde hem.
"Ze moet dat gewoon niet doen, je bent al zoveel gepest en het is de eerste dag van school ze verdiende het." zei hij er nog bij.
"Beth, ik hou ervan om met je te knuffelen, maar ik moet wel heel dringend plassen." zei Marc.
"Sorry." zei ik en liet hem los. "Het is hier recht tegenover." zei ik. "Dankje." zei hij en stond op en liep naar het toilet.
Bzzz
Ik hoorde getril. Vreemd want het was niet mijn gsm.
Toen zag ik Marcel zijn gsm liggen. Je moet weten ik ben een nieuwsgierig persoon dus ik kon het niet laten om even te kijken.
Nialler: Hazza! Kom je nog repeteren voor het concert van vrijdag? xx
Ik wreef eens in mijn ogen en las dat berichtje nog eens.
"Blaas is geleegt!" Zei Marc blij toen hij in de kamer kwam.
"Scheelt er iets?" vroeg hij toen bij merkte dat ik naar zijn gsm keek.
"Nee." zei ik en gebaarde dat er niks was. "Je hebt een berichtje." liet ik hem weten.
Hij nam snel zijn gsm en keek ernaar.
"Euhm...ik moet door." zei hij en begon te blozen. "Ja dat dacht ik al." zei ik.
"Sorry. Geloof me ik leg alles wel eens uit. Het is niet wat je denkt of misschien wel. Hangt ervan af wat je nu denkt natuurlijk." zei hij.
"Wat zou ik moeten denken?" vroeg ik verward. "Verberg je iets voor mij?" vroeg ik.
"Euhm." zei hij en ontweek mijn blik. "Kun je het me nu niet vertellen?" vroeg ik zachtjes.
"Euhm, mijn tweede naam is Harry dus noemt hij me liever Hazza dan Marcel." zei hij. "Waarom moet je dan gaan repeteren voor vrijdag je moet je ouders toch helpen." zei ik verward.
"Ja en dat moet ik hem nu gaan zeggen." zei hij.
"Ja ok, natuurlijk." zei ik.
"Ik zie je morgen." zei hij. "Jup tot morgen." zei ik en begeleide hem naar buiten.
Nog even zat ik in de zetel na te denken toen ik de deur hoorde open gaan.
"Ik ben thuis!" hoorde ik Finn vanuit de gang roepen. "Ik ook." riep ik een beetje geïriteerd.
"Dag kleine zus. Gaat het al wat beter?" vroeg hij. Ik knikte. "Marcel is juist weg." zei ik.
"Ow, Ashton komt straks om samen iets te drinken wil je mee?" vroeg Finn.
Mijn ogen begonnen te blinken. Vroeger had ik een grote crush op Ashton, maar hij is naar een andere school gegaan dus is het lang geleden dat ik hem gezien heb. "Ja." zei ik enthousiast.
"Ik ga me even verfrissen en dan zal hij er bijna zijn." zei Finn.
Tring niet veel later ging de bel al.
Ik deed de deur open en zag Ashton.
"Wow." was momenteel het enige wat ik kon zeggen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen