Foto bij 3.

Ik werd wakker door het zonlicht die uit het raam scheen. Ik had echt goed geslapen en was eigenlijk nog een beetje moe. Ik keek naar mijn telefoon om te zien hoe laat het was en zag dat ik een nieuwe bericht had van Justin. Ik opende het en er kwam meteen een glimlach op mijn gezicht. Hij kende me maar één dag en smste me goedemorgen toen hij wakker was. Ik besloot om terug te smsen.
Jade:"Goedemorgen"
Justin:"Goed geslapen?"
Jade:"Jhaa, heel goed en jij?"
Justin:"Ik ook, maar ehmm ik vroeg me af of je vrijdag kan afspreken. Ik wil je beter leren kennen.
Ik dacht na wat ik zou antwoorden want eigenlijk wou ik hem ook beter leren kennen, maar er zouden allemaal foto's staan in de kranten van ons en fake rumours.
Jade:"Yess fun, maar op één voorwaarde"
Justin:"Welke voorwaarde :)"
Jade:"We gaan ergens waar paparazzi niet kan komen, ik heb geen zin om fake stories te zien over mij in kranten"
Justin:"Jha, dat was ik ook al van plan"
Jade:" dus.. tot morgen? :)"
Justin:"Jep, tot morgen :D"
Dit zal leuk worden. Ik wil hem echt beter leren kennen. Hij lijkt me een leuke vriend die je nooit in de steek laat. Ik zal nog niks aan Leigh vertellen anders gaat ze erover tweeten en aan de hele wereld vertellen. Oké ik zal maar opstaan. Ik doe een jogging broek met een gewoon shirt aan. Ik ga de hele dag thuisblijven, een beetje rusten en tv kijken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen