Taylor prov.

* We zijn alweer een paar maanden verder, Harry en taylor hebben een eigen appartement gevonden en taylor is zwanger van hun eerste kind*

"Niall wil jij de laatste doos pakken?" Hoor ik harry zeggen die door de deur opening kwam.. Niall komt naar buiten met de laatste doos en harry doet de kofferbak dicht, "We zijn over een kwartier bij jullie" zegt niall die weer naar binnen loopt, Harry komt naast me in de auto zitten, Ik keek hem aan en zuchten diep, Hij keek me met stralende ogen aan wat me liet lachen toen die de auto starten, Ik was blij dat melayn en jelisa ons kwamen helpen met de inrichting, Aan gekomen bij ons appartement Hielp ik harry met de laatste dozen die nog naar binnen moesten, Ik legde mijn hand op mijn buik toen Melayn vrolijk binnen kwam, Ik draaide me snel om en gaf der een knuffel, "Fijn dat je er bent" Zei ik met een lach op mijn gezicht.

Gelukkig waren de muren al geverfd en de vloer al gelegd, De meeste spullen moesten er nog in en op hun plek worden gezet, Toen er nog een paar dingen gedaan moesten worden stuurde jelisa ons weg en zei dat we even iets moesten gaan drinken, "Jullie hebben genoeg gedaan, En meid je bent zwanger.." Ze aaide over mijn rug, ik keek der aan en gaf der een knuffel. Harry pakte mijn hand en we liepen samen naar het eet cafeetje op de hoek.. Een half uur later belde melayn harry op dat we weer naar huis konden komen alles was af, we liepen rustig terug naar huis.. Toen harry de deur open draaide en mij voor liet gaat wist ik niet wat ik zag.. dit was geweldig.. Het zag er zo anders uit dan voordat we gingen, Ik keek harry aan en kreeg tranen in mijn ogen, er viel een last van mijn schouders af, ik liep naar melayn en Jelisa die naast elkaar stonden en gaf ze een knuffel, "Nou dan gaan we maar.." zei niall ongemakkelijk.. Melayn keek me aan en zei "Kunnen jullie genieten van jullie nieuwe appartement.." ik lachde naar der en gaf haar nog snel een knuffel, " Komen jullie morgen hier iets eten?" vroeg harry nog snel voordat ze de deur uit waren, Jelisa keek gelijk op naar niall die ja knikte, Toen ze de deur uit waren liep ik naar harry toe en pakte ik hem stevig vast, Toen we op de bank gingen zitten legde harry zijn hand op mijn buik.. Het echte leven komt nu wel heel dicht bij..


Reageer (1)

  • AgentNialler

    awhhh gefeliciteerd schat!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen