Foto bij 005

Hoe was jullie eerste schooldag?

Elisabeth Rose.

Mijn snikken werden minder hevig en ik nestelde me in mijn broer zijn knuffel en verborg mijn hoofd in zijn zachte trui.
"Ik veronderstel dat je liever naar huis gaat?" vroeg Finn.
Ik knikte bijna niet zichtbaar maar hij voelde mijn hoofd waarschijnlijk tegen zijn borst schudden.
"Ik breng je snel even, we hebben nog een halfuur pauze dus dat is nog ruim genoeg." zei Finn terwijl hij mijn hand vastnam.
"Sorry." fluisterde ik naar Marcel. "Geeft niet. Ik kom vanavond nog langs." zei hij en wreef nog even over mijn rug.
"Welke lessen heb je nog?" vroeg mijn broer terwijl we naar zijn moto stapten.
Ik trok mijn schouders op en trok al snel mijn helm over mijn hoofd.
"Ik ga straks wel met Mevrouw Green praten." zei hij en stapte op de moto. Ik nam plaats achter hem en hield me stevig vast rond zijn middel.
Na 5 minuutjes waren we er.
"Rust wat en denk even niet aan school, ik zie je binnen 3 uurtjes." zei Finn en plaatste even snel zijn lippen tegen mijn kaak en trok me nog in een stevige knuffel. Ik knikte en ging in de zetel liggen.
Na een half uurtje belde Finn me al.
Ja? vroeg ik.
Mevrouw Green ging met de klas praten, en ze wil je morgen ook spreken. Maar nu moet ik gaan ik heb wiskunde. ratelde Finn aan een stuk door.
Ok bedankt tot straks.
Na 2 uur kreeg ik een berichtje.
Marcel: Ik heb gedaan, ik kom nu naar je toe. Zie je binnen 10 min. Xxx
Ik legde mijn gsm terug weg en ging snel in de keuken een paar koekjes halen en legde ze op een bordje, ik spurte naar boven en zetten ze op mijn nachtkasjes. Ik zette de waterkoker aan en nam al 2 theezakjes.
Tring
Ik deed de deur zovlug mogelijk open en liet me in Marcel zijn armen vallen.
"Mevrouw Green heeft de hele klas toegesproken en Demi heeft opgebiecht dat zij het filmde. Ze moet elke les haar gsm afgeven en word een week geschorst vanwege al haar slecht gedrag." wist Marcel me te zeggen.
Ik reageerde niet en liet gewoon mijn hoofd op zijn schouder rustte.
Marcel schraapte even zijn stem.
"Ow sorry, kom binnen." zei ik.
"Ga al maar naar boven. Ik kom dan." zei ik.
"Welke kamer is de jouwe?" hoorde ik Marcel van bovenaan de trap roepen.
"Die met de lichtgroene deur." riep ik terug.
"Wauw." hoorde ik hem.
Hij zal het waarschijnlijk gevonden hebben dacht ik bij mezelf.
Ik ging naar boven met 2 kopjes warme thee.
"Ik wist niet dat je zoveel One Direction posters had, en een op ware grote kartonnen Harry." stamelde hij. "Ja." zei ik blozend en overhandigde zijn thee.
We namen plaats op mijn bed en keken elkaar aan.
"Duss.. Demi is geschorst." begon ik. "Jup, en jij moet morgen toch nog naar de directeur samen met mij." zei Marcel en keek even weg.
"Wat heb jij gedaan." vroeg ik verwonderd?
Marcel antwoorde even niet.
"Marc wat heb je gedaan?" vroeg ik nog een keer.

Reageer (7)

  • Dare2DreamX

    Ik wil weten wat hij gedaan heeft!!
    Please snel verder?!! :)
    Xx

    1 decennium geleden
  • Hannane

    dIE EEFT DIE GESLAGE OFZO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen