Ho2
Bij de volturi:
Hallo, jij moet Jessie zijn? Ik ben Aro en noem me maar ook zo. Chelsea komt eens. Meneer je hoeft geen professor te zijn dat ik weet dat ik nu ontvoerd ben. Heidi stond met open mond naar me te kijken. Goed Jessie ik wil dat jij je voor doet als me zusje Didyme voor eeuwig. WAT……… Aro stond opeens naast me en beet me.
2 dagen later.
Ik werd wakker met knallende kop pijn. Ik lag op een bed. Ik stond op en ging maar meteen naar Aro toe om te vertellen dat hij me niet gevangen kan houden. Op de gang kwam ik Heidi tegen ze trok me die kamer in en legde aro’s plan uit. Ik wou Marcus wel helpen alleen dit is een vreselijke manier wat als ik door de mand val of……ik met hem moet slapen. Maar ik ben een soort van vampier dus ik hoef niet bang te zijn denk ik. Onbewust knikte ik stomme ik. Heidi gaf me lenzen en ik deed ze in daarna moest ik me haar verfen. Samen met haar liep ik de ontvangst zaal in. Ik zag Marcus zo te zien had hij zijn haar kort geknipt. Marcus liep naar me toe en gaf me een knuffel. Ik lachte en keek om me heen. Ik zag hoe ze allemaal verbaast keken me ogen bleven steken bij een meisje en een jongen. Jane en Alec . Opeens kreeg ik zo vl pijn door me hele lichaam ik gilde. Marcus liet me los en keek Jane boos aan. Jane stopte meteen en keek verward Aro aan waarop hij weer knikte dat als goed was. Didyme kom je mee maar onze kamer ik moet je wat vertellen. Even later zat ik naast hem op zijn bed. Hij begon me te zoenen en duwende me op de kussens. Ik duwende hem weg. Hij keek me verbaasd aan. Wat is er Didi ik dacht dat….. . Marcus sorry maar je moest me wat vertellen had ik begrepen van Aro iets over je zelf in de brand zetten. Ik keek ondertussen de kamer rond en zag brand plekken is trok hem mee naar een van de brandplekken Marcus waarom steek jezelf in brand en zo te zien is deze net 3 dagen geleden in brand gegaan. Hoe weet je dat? Marcus ik ben je ….. ik moet je wat vertellen. Ten eerste ik kan niet liegen. Didi dat maakt niks uit kom dan gaan we naar de ontvangstzaal de cullen komen zo. Ze willen je graag zien. Marcus ik ben Didyme niet mijn naam is Jessie. Aro liet me voor doen als Didyme anders dood hij me ouders en me klas. Sorry, ik snap het als je me nu wil vermoorde. Wat zei je? Het spijt me. Asjeblieft vermoord me iedereen van wie ik hou is toch al, Nou eigenlijk werd ik behandeld als een stuk afval, dus ik heb niemand. Asjeblieft dood me. Nee, ik dood je niet Jessie, Aro wel voor deze streek maar dat doe ik toch maar niet dan krijg ik Jane op me dak. Weet je wat, doe je gewoon voor als Didyme en als we alleen dan als Jessie. Waarom doe je zo aardig tegen mij ik heb tegen je gelogen. Kom we moeten naar de cullen Didyme. Oké Marcus. Even later stonden we in de ontvangstzaal. Ik zag een meisje dat sprekend op mij lijkt alleen dan met groene ogen in plaats van paars. Wat eens even dat zijn de cullen die bij mij op school zitten! Zoude zij vampiers zijn? Vegetariërs zijn het. Dat had Marcus nog tegenme gezegd. O nee als ze me nu maar niet herken aan me geur. Marcus tikte tegen me arm. Gaat het di zullen we even naar onze kamer gaan? Ik knikte van ja toen we in Marcus(onze) kamer waren vroeg hij wat er was. Er is niks Marcus. Jess het ziet er uit als wel wat? Oké, de cullen zaten bij mij op school toen ik nog in Amerika woonde. Wat !!! ze hadden je kunnen herkenen. Waarom zei je niks. Sorry ik wist hun achternaam niet? Sla me niet. Ik zal je niet slaan jess. Kom ga slapen. Oké truste Marcus. Ik gaf hem een kus op zijn wang en kroop in bed Marcus ging naast me liggen en zei truste en ik viel in slaap.
Reageer (1)
Hhahahhahahahaha leuk! Alleen zou ik Marcus niet willen zoeken!
1 decennium geleden