Dankwoord
Dankwoord
Hey beauty's
Euhm, Ja, ik kan hier een hele boterham gaan schrijven over hoe leuk ik het wel vond om dit verhaal te schrijven en al die dingen, maar daarmee ga ik jullie niet lastigvallen. Gewoon. Iedereen heel erg bedankt om dit verhaal het lezen. Ik weet dat het niet heel veel mensen waren die het gelezen hebben, maar toch heel erg bedankt. Reactie's waren ook altijd heel erg fijn om te krijgen.
Vervolg!
Ja, er komt een vervolg op Autocrash.
Ik weet dat vele onder jullie het waarschijnlijk niet echt leuk vonden dat Harry stierf, maar daar komt verandering in. Als jullie je abo houden zal je vandaag of morgen zien dat ik de link in een volgend hoofdstuk heb geplaatst.
Het vervolg zal 'Our Hero' heten en voornamelijk gaan over hoe hard Louis, Harry mist. Hij is er helemaal kapot van en het wordt alleen maar erger als Eleanor hem dan ook nog eens laat vallen, tot Harry plots voor hem staat.
Zo, ik hoop dat jullie het vervolg zullen lezen. Ik de loop van deze week zal de proloog komen en activeren zal ik doen als ik terugkom van Londen, volgende week dus.
Nogmaals, bedankt voor het lezen en alle lieve reacties.
XxX
Loustar aka. Jone
Reageer (1)
*schrik* wat je maakt me bang nee serieus je maakt me bang haha word vast wel een mooi verhaal
1 decennium geleden