Foto bij 7. Medical research

Hier begint het verhaal pas écht. Het begin van de moeilijkste periode van mijn leven denk ik. En die zal langer duren dan ik wil.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • pasta

    ahw ik moet echt bijna huilen.
    ik ben dan wel geen anorexia gehad maar ver zat het er niet naast.
    en ik snap wat je bedoelt met dat je de mensen waar je van houd er niet mee wil lastig vallen .
    dat was voor mij ook een reden waarom ik het niet tegen mijn ouders of vriendinnen zei.

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Ik moet heel veel moeite doen om niet te gaan huilen.
    Ik ken ook iemand met anorexia en haar zus is een goede vriendin van mij en voor haar zou het ook niet makkelijk zijn geweest.

    1 decennium geleden
  • AppelBloesem

    Oh wauw, je schrijft echt mooi. Tranen in mijn ogen, echt waar...

    1 decennium geleden
  • Spaceless

    En dat heb je goed verteld, ik was heel erg geschrokken ja, maar ik vreesde er al voor. Ik heb zelf ook bijna gehuild. Maar ik wist dat je steun nodig had, ook al konden we niet snel afspreken. Dus smste ik vaak met je en ik wou je gewoon helpen. Maar ik wist niet goed hoe.
    Ik wist zeker dat ik je wou steunen en niet in de steek ging laten, zeker niet in zo'n situatie. Je blijft een super goeie vriendin die zichzelf blijft. Ik had verwacht dat je ging verandert zijn, maar dat deed je ,niet. Je gedroeg je zoals altijd als Floor, en daar was ik ontzettend blij mee. xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen