Foto bij Guitar 19

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • perfectnarry

    Ik heb nog een weekje vrij. (:
    Ik hou van dit verhaal, wow.

    1 decennium geleden
  • Lamyae13

    Ik moet al naar de hel over 10 min :(

    1 decennium geleden
  • evashton

    Super goedd stukje snel veder!
    (Omgosh eeeh mijn boeken moeten nog binnen komen moet nog al me school spullen kopen! Omgod en wil een agenda van girlz of meiden ofzo ergens stond 1D in dus denk dat ik die maar neem qq. En ja, ppfft ik haat school, k heb echt een kut klas. In de 2e was het pesten al verschrikkelijk zit ik weer bij dat kutjoch 3jaar achtr elkaar hmmfg. Gelukkig maakt dit me nu nog blij! En ik ga naar de PRIMIERE van ONE DIRECTION THIS IS US! Maar pas over een week en 1 dag, maarja. Me begleidster zei dat we blijkbaar ook voor vandaag dan live de primiere in londen in de bios konden kijken ofzo. Idunno. Heeft iemand de goede stream voor (vandaag/morgen? En de tijd enzo? Ik wil graag op ustream ofzo kijken! Weet iemand welke stream ik moet hebben xooo. En voor de The Vamps Fans om 6u woensdag is er twitcamm! Maar ik ga dan me haar dipdie'en :( en vandaag was 5sos op twitcam maar ik was godver 2uur telaat. Had ik vorige week ook met niall 10minuten telaat. Ppft. Xo SUPER GOED STUKJE KAN NIET WACHTE OP DE VOLGENDE ( sorrie voor me droogeverhaal hhahaha.)

    1 decennium geleden
  • LittleDecoyX

    Succes alvast
    snel verder tho
    can't wait
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen