Foto bij LE: Me & My Ice Cream: Icylicious

YAY! Sinds dit weekend hebben wij thuis terug een fototoestel. Dus de kwaliteit van de foto's worden beter. Misschien dat de snelheid van de hoofdstukjes er ook op vooruit gaat aangezien een SD-kaart sneller ingestoken is dan de videocamera met een draad te moeten verbinden. Een fototoestel werkt ook gewoon veel fijner. Dus YAY. :Y)

Dinsdag was ik bij mijn vriend en hij moest nog even enkele inkopen doen voor Pukkelpop. En laat nu toevallig in mijn vriend zijn gemeente een Kruidvat over de supermarkt zijn. Dus ik ben toen even de Kruidvat binnen gegaan. Ik heb enorm lang geen nagellak meer gekocht en dat heb ik gemerkt. Mijn ogen fonkelden bij ieder schap. Ik was net een klein kind in een peperkoeken huisje. Ik heb me nog in kunnen houden en niet heel de winkel leeg gekocht. Ik heb keuzes moeten maken en heb 6 nieuwe lakjes meegenomen, waarvan 3 zo meteen afgebeeld zullen worden. De andere 3 waren een koraalkleur, een fel donkergroen (voor de herfst) en een Gel Like Topcoat die ik eens wilde uit proberen. De andere 3 zijn kleuren van Essence uit de laatste LE: Me & My Ice Cream.



Welke lakjes staan er afgebeeld? (van links naar rechts)
- Icylicious (04)
- Always In My Mint (02)
- Ice, Ice Baby (03)

Welke lak ontbreekt?
- Ben & Cherries (01)

Swatch
Ik heb Icylicious geswatcht. Het is een lichtroze creme kleur. Ik vond het mooi bij mijn outfit passen.
Ik vind het een leuk kleurtje. Het is heel zomers en het jammere is dat het op zich ook enkel in de zomer draagbaar is. Maar moest jouw cocktaildress in de winter nu hetzelfde roze zijn als deze lak, dan houd ik je natuurlijk niet tegen het te dragen! Mij kan je het ook nog zien dragen in de herfst of lente. Achja, het is een redelijk neutrale kleur!
Het borsteltje lakt redelijk aangenaam. Het is enkel wel verleidelijk om een dikke laag te smeren van de lak omdat het niet zo dekkend is. Die neiging moet je negeren en gewoon die ene extra laag bijsmeren. Na 3 gewone laagjes heb je een mooie dekkende coat. Ik vind het ook veel fijner om 3 dunne/normale laagjes te smeren dan 2 dikke lagen die bijna niet drogen. Maar dat is nu eenmaal een nadeel bij vele lichte kleuren.

Ik vind het een aanrader.

Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie dit op je nagels willen?

Reageer (2)

  • miemstyless

    Omg die kleurtjes zijn echt super schattig:)
    Ik zou dit best wel op mijn nagels willen hoor!
    Haha ik merk echt dat de kwaliteit van de foto beter is!!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Mooi. Maar niet zo mijn kleuren, ze zijn te zacht voor mij. Ik ben veel meer van de felle kleurtjes.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen