Half Moon Nails
Ik heb al vaker half moon nails gezien en wilde dit nu wel eens uit proberen. Zwart met wit was me te classy en ik wou ook niet iets te fel. Dus ik ging voor een weirde combinatie: groen met roze. Ik dacht: waarom ook niet en begon.
Wat heb je nodig?
- Groene nagellak
- Roze nagellak
- French tip guides of 'ringetje' voor geperforeerde papieren te verstevigen
Hoe ga je te werk?
- Je lakt je basis, in mijn geval groen.
- Je plakt een French tip guid bovenaan op je nagel. Je plakt de guide met de bolle kant naar de nagel en de holle kant naar de huid.
- Je lakt met je andere lak, in mijn geval roze, de rest van je nagel. Desnoods 2 keer.
- Wanneer de lak nog niet droog is, haal je voorzichtig de tip guide van je vinger.
- Afwerken met topcoat.
Wat vind ik er zelf van?
Euhm, het design op zich is goed gelukt. De kleuren zijn iet wat apart, maar oké, dat past bij mij! Ik was eerst van plan enkel mijn ringvinger en duim te doen, maar ik heb uiteindelijk alle nagels gelakt. De volle manicure is qua kleur voor de zomer beter dan enkel 2 vingers. Maar ik vind de 2 vingers net iets leuker. Maar jah! Als ik ooit dezelfde kleurencombinatie gebruik, zal het omgekeerd zijn: de grootste oppervlakte groen en de kleinste roze. Maar waarschijnlijk ga ik het de volgende keer veiliger spelen en wit/zwart gebruiken of andere veilige kleuren. Maar wie niet uit probeert, leert het niet.
Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie dit op je nagels willen?
Als je het zelf zouden uitproberen, mag je het me altijd eens laten zien!
Reageer (2)
Ik vind groen en roze persoonlijk zelf een hele mooie combinatie:)
1 decennium geledenHet is echt goed gelukt vind ik!
Xxx
Ziet er mooi uit.
1 decennium geledenMisschien ga ik dat ook eens proberen.