Sailor Manicure
Ik had het vlindertjes design niet lang gedragen aangezien ik het niet mooi vond. Dus ik begon meteen aan een nieuwe manicure. Ik vond een sailor design wel op zijn plaats. Het doet me altijd denken aan zomer. Dus ik begon aan een sailor design Niet een van de origineelste designs, maar als het goed uitgevoerd is, blijft het leuk!
Wat heb je nodig?
- Witte nagellak.
- Blauwe striper of een blauwe lak + penseel
- Rode striper of een rode lak + penseel
Hoe ga je te werk?
- Lak je nagels wit. Afhankelijk van het merk zal je 2 of 3 laagjes moeten doen. Op dit moment gebruikte ik de witte lak van de Hema en die is dekkend in 2 laagjes.
- Lak op iedere nagel buiten de ringvinger en duim een rode streep met een striper. Bij voorkeur aan de zijkant van je nagel (niet in het midden). Zorg dat de streep op alle 3 de nagels aan dezelfde kant staat.
- Lak een anker op je duim en ringvinger. Ik maakte eerst een rondje in het midden bovenaan mijn nagel. Ik trok een streep naar beneden. Daaraan maakte ik een buigende lijn zoals je die maakt voor een smiley zoals deze . Beide eindes van die boog bezette ik met een klein driehoekje. Dan maak je nog een mini streepje in het midden van je lange lijn. Zorg ervoor dat het streepje tussen de 2 driehoekjes blijft. Dat oogt mooier.
Wat vind ik er zelf van?
Ik heb (zolang het mee ging) met plezier deze manicure gedragen. Ik vond het wel geslaagd. Ik ging express voor een licht design omdat ik daar zin in had. Door de witte basis komen de rode en vooral de donkerblauwe kleuren heel mooi uit. De aandacht wordt meteen naar de ankertjes getrokken. Met andere woorden: het valt op. En dat heb ik gemerkt. Vele mensen vroegen aan mij of ik stickers op mijn nagels had, of ik neppe nagels droeg en dat soort vragen. En met trots kan ik altijd antwoorden: dit zijn mijn eigen nagels en ik heb dit zelf met de hand getekend!
Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie dit op je nagels willen?
Als je het zelf zouden uitproberen, mag je het me altijd eens laten zien!
Reageer (2)
Ik vind het echt geweldig! Zelf zou ik het ook wel op mijn nagels willen!
1 decennium geledenIk ga het zeker een keer uitproberen:)
Xxx
Het is niet zo mijn stijl, maar het ziet er heel mooi uit.
1 decennium geleden