Foto bij Laatste hoofdstuk

Oké dit word een hoofdstukje veder in de tijd naar het idee van
Luckey

Amy P.O.V.:

Het is nu al weer 1 jaar geleden dat ik met Daan getrouwd ben. We hadden samen met Naomi en Mark gevierd hun hadden de zelfde datum geprikt als ons dus dat was best comic. Vandaag gaan we naar de trouwerij van Harry en Gingi en Hermelien en Ron. Ik vind het best grappig dat Ron en Hermelien nu toch wat gekregen hebben ze konden elkaar nooit uitstaan en nu trouwen ze. 'Schat kom je' vraagt Daan als hij achter me kom staat. 'Ja schat ik kom' zeg ik en draai me om geef hem een klein kusje en ga dan snel naar de auto. 'Dat was gemeen krijg ik niet meer' vraagt Daan met een pruillip. 'Misschien na de trouwerij' zeg ik plagend. Daan start de auto en dan rijde we weg op weg naar de trouwerij. 'Ik ga even bij Hermelien kijken en bij Gingi' zeg ik en loop richting hun kamer. 'Amy je moet ons helpen we weten niet wat we in ons haar moeten' zegt Gingi. 'Oké is goed ga zitten dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen' zeg ik en Gingi gaat in de stoel zitten. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStucL8pb6krO_JnNqY_TnIWhkOreci_YM_VPuuZF7Htdzz4dZrtg. Als Gingi klaar is komt Hermelien zitten. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmkSSMhbrtmKCNmBlmlkeAA_3UGEQlzs_C-z5S3yB_WCRg6vkDWg. Ik laat ze het resultaat zijn en allebei worden hun ogen groot. 'Zo mooi' zeggen ze tegelijk.

Reageer (1)

  • Luckey

    leik einde

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen