Foto bij 074- Jasmien

‘Eleanor? Perrie? Molly? Elouise? What are you doing here?’ vraag ik als ik ze alle vier aan de deur zie staan. Het is in de late namiddag en ik ben geen enkele afspraak vergeten, denk ik toch.
‘We take you to a store and we are going to search the perfect outfit’, zegt Eleanor.
‘Why?’
‘No questions’, zegt Perrie. Voor ik nog iets kan vragen, duwt Molly me naar binnen.
‘Get your stuff’, commandeert ze.
‘What about Ella?’ vraag ik als ik richting de woonkamer wijs. Ze zit bij Liam in de zetel.
‘Obviously, she’s too busy to go shopping’, lacht Elouise.
Ik neem mijn jas en tas en doe de deur achter me dicht.

‘Jasz? What about this dress?’ vraagt Elouise. Ze toont me een blauwe jurk. Ik schud van nee en zoek verder.
‘Jasz?’ vraagt Molly. Zij toont me een rood jurkje.
‘It’s beautiful’, zeg ik als ik de stof door mijn vingers laat glijden. Eleanor en Perrie tonen me ook beiden een mooi jurkje. Met die drie ga ik het pashokje binnen.
‘Jasz?’ roept Elouise.
‘Yes?’
‘I found another one.’
‘Wait, a second.’ Ik trek het rode jurkje recht en schuif het gordijntje open.
‘It’s beautiful but not really for you’, zegt Molly voorzichtig. Ik knik en draai naar Elouise.
‘I found this one’, zegt ze als ze een mooi, paars kleedje geeft. Ik neem het mee in het pashokje maar probeer eerst Perrie’s keuze.
‘That’s a possibility but try the others too’, zegt Eleanor. Ik hang het aan de kant en probeer Eleanor’s jurkje.
‘Possibility two’, zeggen Molly en Perrie. Ik hang het bij het jurkje van Perrie en probeer nu Elouise’s.
‘Jasz, that’s the dress you’re looking for’, zeggen Perrie, Molly en Eleanor als ik buiten kom.

Ik draai de sleutel om en open de deur. Ik zet mijn tas en de zak met mijn kleren onder de kapstok en hang mijn jas op. Ik moest van de meisjes perse mijn kleedje al aandoen. Als ik door wil lopen hou ik halt. Het licht is gedimd en er speelt romantische muziek. Onder mijn voeten liggen rozenblaadjes. Ik kijk om me heen. Ik volg de rozenblaadjes die een baan maken. De tafel is gedekt voor twee met kaarsjes in de midden. Naast de tafel staat niemand minder dan…
‘Niall?’ vraag ik twijfelend. ‘What is this?’
‘Jasmien, take a seat’, zegt hij als hij mijn stoel naar achteren schuift. Ik ga zitten en Niall neemt tegenover me plaats.
‘Eh, Niall?’
‘I know you need an explanation. So, here it comes. You know about Ella, right? That I ignored her because I loved her? Well, I had this feeling, something special when I was with her. But since you’re here, it’s less. Every time I see your eyes, hear your voice, touch your hand or give you a hug, I have that feeling, only much stronger. And my mind is going crazy. I totally forgot about Ella because you took it all over. And I know you feel the same way.’
‘How would you know?’ Ik ben overdonderd door zijn liefdesverklaring. En inderdaad voel ik hetzelfde voor hem. Dat heb ik Ella vert…
‘Ella told you, didn’t she?’
‘I know it because of Ella, but you told it yourself.’
‘I don’t get it. So I told it to you?’
‘No, you told it to Ella. Wait, let me explain but don’t be mad at Ella.’ Ik knik.
‘A few days ago Ella called me. I picked up my phone, said hello but I didn’t got an answer. I heard you talking in the background. I thought she called accidentally and I wanted to hang up, but then I heard my name. I kept listening and heard you saying that I’m the light in the mess Nick made.’ Beetje bij beetje, heb ik het door. Ella had een plannetje bedacht en ik was er ingelopen.
‘So, I don’t have to say it again, that’s easy’, lach ik.
‘I really want to hear you say it again, but to me this time’, zegt Niall.
‘Niall, you’re the light in the mess Nick made.’
‘A bit more like the first time’, lacht hij.
‘I really like you, Niall. I even dare to say, I love you.’ Als antwoord verwacht ik iets anders maar Niall staat recht, komt naar me toe en duwt zijn lippen op de mijne.

‘It was delicious’, zeg ik als ik help met de borden weg te dragen. Dan denk ik aan iets.
‘You know, Ella made a joke about us before she moved to here?’
‘What? That’s not possible, I didn’t even know about your existence.’
‘Well, we had a sleepover, the day she decided to move, and I said I was really hungry and she joked I could move too for you if I didn’t have a boyfriend.’
‘So Ella joked about us and now we’re a couple… Maybe she knows the future or she’s a witch’, lacht Niall. Ik moet lachen met zijn fantasie. We gaan in de zetel zitten.
‘Where are Liam and Ella?’ vraag ik als ik in Nialls armen lig. Hij speelt met mijn haar.
‘To be honest, I don’t know. Maybe at Liam’s house. Or with the boys.’ We blijven stil liggen en genieten van elkaars gezelschap.
‘Jasmien?’ vraagt Niall na een tijdje.
‘Yes’, vraag ik.
‘I love you.’ Ik draai me om, kijk in zijn mooie blauwe ogen en kus hem passioneel om zijn mond.

(dress Jasz: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93792968&.locale=nl)

Reageer (1)

  • Merry10002Xx

    Cuties!! Love the dress btw

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen