Proloog.
Hierin wordt een beetje het verleden van de sterrenbeelden verteld.
Hierna volgt een character bios, zodat je kunt lezen wie welke personen allemaal precies zijn.
Heb je nog tips of reacties, ik lees ze graag
De aarde is een van de vele planeten die door het sterrenstelsel zweeft. De planeten zijn omringd door ontelbaar veel sterren en waar sterren zijn, zijn natuurlijk ook sterrenbeelden. De sterrenbeelden van de dierenriem zijn duizenden jaren geleden neergestreken op aarde en zijn daar een leven begonnen. Al snel kwam de duisternis opzetten en die vernietigde alle sterrenbeelden. Al snel werd duidelijk dat de sterrenbeelden zouden reïncarneren en dat ze elkaar zouden moeten vinden om de duisternis voorgoed te verslaan. Vele strijden gingen voorbij waarvan 6 van de oosterse sterrenbeelden en 5 van de westerse sterrenbeelden om het leven kwamen. De duisternis werd uiteindelijk verslagen door een machtig wapen waar gif in zat, waaraan je meteen zou overleden als je het in je lichaam kreeg. Dit wapen is de vergiftigde pijl en is in het bezit van Sagittarius, de hoofdpersoon van dit verhaal en het sterrenbeeld die boogschutter vertegenwoordigd in de westerse dierenriem. Voordat hij de vijand kon verslaan, moest hij eerst een van zijn eigen sterrenbeelden vermoorden, voordat de vijand echt voorgoed verdwenen zou zijn. De oosterse en een deel van de westerse sterrenbeelden zijn woest op Sagittarius en hebben hem verbannen uit het kasteel. Samen met hem gingen Aries en Pisces, die de sterrenbeelden ram en vis vertegenwoordigen, en begonnen een nieuw leven in een nieuw paleis. De naam van het paleis is Patience en wordt bewoond door verschillende ecliptianen, de aanhangers van de westerse sterrenbeelden, die de kant van Sagittarius verkozen hebben. Langzamerhand sluiten steeds meer ecliptianen bij Sagittarius aan die de tirannie van de oosterse sterrenbeelden zat zijn. Tot nu toe zitten daar nog geen andere sterrenbeelden tussen.
Dit verhaal speelt zich af in een wereld die lang geheim was voor de mensheid, maar aangezien de duisternis het op de mensheid gemunt had, werden ook de mensen erin betrokken. Veel mensen sluiten zich aan bij Sagittarius en worden opgeleid tot dragers, ecliptianen zonder magische krachten. Sagittarius vermoed dat het niet lang zal duren, voordat de oosterse sterrenbeelden, hun ware aard laten zien.
Dit is de start van een gloednieuw verhaal, dit is Zodiac Wars deel 1, Regret.
Er zijn nog geen reacties.