'Ik weet niet, misschien dat ik later op de dag nog kom.Ik heb geen idee.' Zeg ik en stop wat toast in mijn mond.Nagato knikt en drinkt van zijn koffie terwijl er een gesprek ontstaat.

Ik zeg gedag tegen Konan en stap bij Nagato in de auto. Op weg naar school trek ik mijn benen op en zucht kort. 'Nagato?' 'Ja?' Ik richt mijn ogen op de weg en zie dingen die mijn gedachten willen zien. Alle mensen zouden sterven door plotselinge hartstilstanden, zouden overreden worden, of aangereden worden en langzaam sterven. Ik schud het van me af en kijk op naar Nagato. 'Wil je me bij mijn huis afzetten?' Nagato kijkt me even verschrikt aan maar knikt dan toch. 'Ik ga wel mee.' Ik schud mijn hoofd en zeg dat ik als ik weg ga naar school kom. 'Nee Junya. Ik laat jou niet alleen.' 'Goed, rij maar naar school.' Zucht ik en sluit mijn ogen. Nagato zucht ook en hoor hoe hij zijn mond opent en weer sluit.Op school aan gekomen rennen Tenten en Ino op me af. Ik kijk hun met een leeg gezicht aan en loop door. 'Junya?' Hoor ik Tenten's stem en stop. 'Ja?' Vraag ik kijk over mijn schouder. De meiden lopen naar me toen en Tenten legt haar handen op mijn schouders. Haar ogen nemen me op en ze sluit me dan in haar armen. 'Sorry, je bent bij mij altijd welkom.' Zegt Tenten terwijl ze over mijn rug strijkt. Ik sla mijn armen twijfelend om haar heen en knik. Als ik haar los laat voel ik tranen in mijn ogen en zie dat Ino iets naar me uit steekt. 'Hier, droog je tranen. Je kunt ook bij mij terecht. Mijn ouders zijn jou ouders.' Glimlacht ze. Ik lach zachtjes en bedank ze. We lopen naar binnen en ik probeer mijn verdriet te verbergen als we naar binnen lopen en aan onze tafel gaan zitten. Naruto, hyper als altijd, groet me en steekt een kaartje uit. 'Wat is dat?'

Reageer (3)

  • Zeph

    VERDER^^
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • animevampire

    (H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    aahh wat lieff(H)

    ik weet al wat Naruto geeft!XD
    een bon voor Ramen!XD
    snell verderrr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen