Hé lieve lezers!
Dit was helaas het laatste hoofdstukje van dit verhaal. Ik ben jullie echt ontzettend dankbaar dat jullie dit hebben gelezen, me hebben gemotiveerd met reacties & kudo's! Ik vond het echt ontzettend leuk om aan dit verhaal te schrijven en ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als mij.
Ik wil nog wat credits geven aan bepaalde sites die mij hebben geholpen.

- weheartit & google afbeeldingen voor alle afbeeldingen van Vanessa hudgens! (als je de foto's van Vanessa wilt zien klik dan hier!)
- Natuurlijk ook youtube voor ieder liedje dat je op de achtergrond kon spelen!

Ik vind het echt jammer om te stoppen maar aan alles komt een einde. ( wat klinkt dit toch weer lekker depressief haha. )
Ik denk niet dat ik hier een vervolg op ga schrijven, maar als iemand anders dat wilt dat mag dat best! (niet dat ik denk dat iemand dat wilt hoor HAHA)
Als jullie nog andere verhalen van mij willen lezen kunnen jullie altijd een kijkje op mijn profiel nemen! En stiekem ben ik best wel trots, want dit is het ALLEREERSTE verhaal dat ik heb afgerond. Applaus! haha.

Nog bedankt iedereen! Dikke kus Carmen.

Reageer (8)

  • Tandy

    VERVOLG

    1 decennium geleden
  • Noraxx

    was een geweldig verhaal ;d

    1 decennium geleden
  • xEvax

    Jammer dat het afgelopen is, maar het was echt een super verhaal xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen