Foto bij Crash Twenty-three

Hierna komen waarschijnlijk nog twee hoofdstukken + de epiloog.
Ik ben er nog niet hélemaal uit voor een vervolg, maar waarschijnlijk mag je er wel een verwachten.

NIALL HORAN POV!

Niall Horan Pov

"Niall...?" Van ergens hoor ik mijn naam zachtjes fluisteren. Langzaam open ik mijn ogen en kijk recht in twee prachtige ogen. Met mijn blik scan ik heel de kamer. Iedereen zit opnieuw in de stoel waar hij daarjuist zat. Louis heeft opnieuw Harry's hand vast, net zoals Zayn en Liam, die ook elkaars hand vast hebben terwijl Liam op Zayn's schouder in slaap is gevallen en Zayn op Liam. Mega schattig. Ook Louis ligt in slaap in zijn stoel.
"Ga je even mee bij mijn ouders of blijf je liever bij Harry?" Haar stem laat me even opschrikken.
"Tuurlijk. Iedereen slaapt hier toch" antwoord ik waardoor ze even grinnikt. Linn staat op van mijn schoot en trekt me recht. Eventjes draait alles doordat ik te snel ben rechtgestaan. Gelukkig is het al snel weg en samen met Linn verlaat ik de kamer.
"Niall, gaat het wel?" Vraagt ze plots.
"Ja, ja hoor. Waarom?"
"Met Harry en zo?"
"Ah... Jha hoor..."
We stappen in de lift. Ik druk op het knopje voor de juiste verdieping en de deuren schuiven dicht.
Ik staar voor me uit en schrik als ik plots iets tegen mijn hand voel. Linn verstrengeld haar vingers met de mijne en kijkt me aan.
"Hé, schat. Wat is er?"
Een warm gevoel overspoelt me als ze me 'schat' noemt. Een kleine zucht verlaat mijn mond.
"Ik dacht gewoon over..." ping
De deuren schuiven opnieuw open en allebei stappen we uit.
"Over wat?" Vraagt ze opnieuw.
Ik schud mijn hoofd en ga richting de juiste kamer.
"Niall?" Dringt ze aan. Ze geeft me een kort snokje aan mijn arm waardoor ik haar aankijk.
Opnieuw schud ik mijn hoofd en draai me om.
"Horan!" Ze trekt aan mijn arm en duwt me tegen de muur.
"Wat is er? Waar zit je met je gedachten?"
Een klein zuchtje verlaat mijn mond.
"Bij jou" fluister ik. Haar schattige ogen kijken me plots zo lief aan.
"Zayn vroeg me daarjuist, in de gang, hoe ik me zou voelen in de plaats van Louis als jij hier zou liggen"
Ik kijk naar de grond, naast ons en een paar tranen wellen op.
"Ik zou me verschrikkelijk voelen." Krijg ik uit mijn keel.
"Hé..." Ze legt haar vinger onder mijn kin, net op het moment dat een traan zijn weg naar buiten vindt en tilt mijn hoofd op.
"Ik ben hier nu, met jou" zegt ze zachtjes. Ik schud mijn hoofd en veeg mijn tranen weg.
"Waarom ben je zo lief voor me op dit moment? Ik zou nu tegen jou moeten zeggen dat ik er voor je bent. Niet jij."
Linn glimlacht naar me.
"Weet je waarom ik dat doe?" Vraagt ze zachtjes. Heel traag schud ik mijn hoofd.
"Omdat ik van je hou" antwoord ze waardoor er nu bij mij een glimlach mijn lippen siert.
"Ik hou ook van jou" zeg ik voordat ik mijn lippen op de hare druk.

"Aan de kant, aan de kant!" Linn wordt uit de weg geduwd waardoor ze tegen mij aanplakt en ik tegen de muur. De dokters passeren en haasten zich naar een kamer.
"Dat is paps kamer..." Fluistert Linn zacht. Ik duw haar zachtjes van me af en ga richting de kamer. Ik kijk om de hoek en zie hoe de artsen de oude man proberen te reanimeren. Ik geef een zacht kneepje in Linn's hand en kijk haar dan terug aan. Tranen staan in haar ogen.
"Ik denk- euh vrees dat het te laat is" mompel ik. Door mijn woorden vliegt Linn de kamer binnen. Ze loopt recht naar haar moeder, die ook nog steeds in de kamer was. Ik blijf in de deuropening staan.
"Mevrouw Evan? Bent u de dochter?" Vraagt een arts. Linn knikt.
"Het spijt ons, maar"
"Papa is dood?" Fluistert ze. De dokter knikt als antwoord. Linn's moeder houdt zich sterk en een enkele traan loopt over haar wang terwijl Linn in huilen uitbarst. Ik ga naar haar toe en als ze me ziet aankomen laat ze zich in mijn armen vallen terwijl luide snikken haar mond verlaten.

"Huil maar, ik ben er voor je" fluister ik zacht naast haar oor.
Een natte plek vormt zich in mijn shirt ter hoogte van mijn schouder. Linn haar moeder wordt meegenomen zodat ze even kan bekomen van wat er net is gebeurd en ons wordt gevraagd ook de kamer te verlaten. Linn drukt nog een snelle zoen op haar vaders wang en klemt zich dan terug tegen me aan. Ik druk een zoen op haar kruin, maar schrik me rot als ik mijn gsm in mijn zak voel trillen. Ik haal hem uit mijn zak. Louis belt.
"Lou, wat is er?"
" Ni, kom hier. Nu, het is belangrijk! "

Reageer (1)

  • Larrystylis

    Harry pov! !!! please voor mij nog een extra stukje *puppyeyes*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen