Twee.
We lopen het huis in, en je ziet dat het erg groot is. De vrouw, die Lizette heet, loopt de woonkamer in, en jullie lopen haar achterna. Jij en Tom zien allebei tegelijk een meisje met haar barbie’s spelen. Je rent ernaartoe, en je gaat naast haar zitten. Ze kijkt opzij, en ziet je zitten. ‘Hoi’ zeg je, en je glimlacht. Je bent blij dat het geen jongentje is, zoals Tom liever wou, maar een meisje. Die zijn meestal veel liever en aardiger, vindt je. ‘Hoi, speel je mee?’ vraagt het meisje aan je. ‘Ja, is goed. Ik heet Bill, en jij?’ vraag je dan aan het meisje. ‘Ik heet Emily, wil jij deze zijn?’ zegt Emily, en ze geeft je een mooie barbie met prachtig bruin haar dat over de schouders van de barbie heen valt. ‘Oke, hoe heet ze?’ vraag je aan het meisje, want je weet dat barbie’s altijd namen hebben. ‘Ze heet Sara, en deze heet Lila.’ antwoordt Emily. Zo zitten jullie een tijdje met de barbie’s aan het spelen. ‘Bill, mama zegt dat we moeten gaan!’ zeg Tom tegen je. Je staat op en trekt je shirt recht. ‘Ik ga weer, tot morgen of overmorgen of overovermorgen, of de dag daarna!’ zeg je tegen Emily. ‘Dag’ antwoordt ze, en je loopt samen met mama en Tom het huis uit. Opweg naar jullie eigen huis.
Dit keer wat korter.
Volgende keer wordt het wel weer langer ofso.
reacties? ;d
Reageer (1)
Leuk verhaal....lekker origineel...
1 decennium geledenxx